Gå til innhold

Kvalme(eggløsning)

Anbefalte innlegg

Gjest fregnefjes
Skrevet

I går når jeg sto og laget middag kom kvalmen som kastet over meg.Svimmel ble jeg også.Det varte i noen timer.Kan det ha vært pga eggløsning?.Siste mens første dag var for 16 dager siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke du er gravid da... :-)

Da jeg ikke brukte p-piller, kunne jeg godt bli kvalm i forbindelse med eggløsning.

Gjest fregnefjes
Skrevet

Hvis ikke du er gravid da... :-)

Da jeg ikke brukte p-piller, kunne jeg godt bli kvalm i forbindelse med eggløsning.

Kansje det.Håper det.Det hadde vært noe for da hadde unnfangelsen skjedd på bursdagen min

Skrevet

Kansje det.Håper det.Det hadde vært noe for da hadde unnfangelsen skjedd på bursdagen min

Morsomt :-)

Gjest fregnefjes
Skrevet

Morsomt :-)

Men kan man bli kvalm bare 1 uke etter befrukning?

Skrevet

Ikke i følge "boka", men det er flere som sier de gjør det.

Gjest togli
Skrevet

Ja, det går an. Jeg ble iallefall kvalm så tidlig i et av mine tre svangerskap. Det var ikke snakk om mye kvalme, men mer en slags "kvalmefornemmelse".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...