Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mulig det er noe rart med meg, men jeg renser eller kaster madrasser det er tisset i...hvis man ikke har klart å unngå at ulykken skjedde.

Jeg aner ikke hvor mange madrasser jeg har byttet ut til sønnen min.

Som sagt mulig jeg er "pirkete". Jeg har alltid vært nøye med sengetøy madrasser. Vaskes og byttes ut relativt ofte. Selv om det ikke er tisset i.

Det værste jeg vet er "soveromslukt". Og det unngår jeg ved å bytte ut og vaske ofte....

Jeg har kjøpt plastlaken i samme stil som stretchlaken! Det er strekk rundt hele lakenet,så det blir ikke "rotet i en ball"

Enig i at madrasser full av urin er ekkelt. De gangene det har vært uhell rett på madrassen, har den blitt snudd til den tørre siden, og så har jeg leid en rensemaskin for å rense madrassen.

Har ikke råd å kjøpe ny madrass hver gang det går galt.

Men overmadrass er selvfølgelig en veldig smart opopfinnelse

;-)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...