alwaysme Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Mulig det er noe rart med meg, men jeg renser eller kaster madrasser det er tisset i...hvis man ikke har klart å unngå at ulykken skjedde. Jeg aner ikke hvor mange madrasser jeg har byttet ut til sønnen min. Som sagt mulig jeg er "pirkete". Jeg har alltid vært nøye med sengetøy madrasser. Vaskes og byttes ut relativt ofte. Selv om det ikke er tisset i. Det værste jeg vet er "soveromslukt". Og det unngår jeg ved å bytte ut og vaske ofte.... Jeg har kjøpt plastlaken i samme stil som stretchlaken! Det er strekk rundt hele lakenet,så det blir ikke "rotet i en ball" Enig i at madrasser full av urin er ekkelt. De gangene det har vært uhell rett på madrassen, har den blitt snudd til den tørre siden, og så har jeg leid en rensemaskin for å rense madrassen. Har ikke råd å kjøpe ny madrass hver gang det går galt. Men overmadrass er selvfølgelig en veldig smart opopfinnelse ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236308-vask-av-sengekl%C3%A6r/page/2/#findComment-1818903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.