kina-nina Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei alle "gamle og nye"! Er ikke innom her så ofte lenger, men klarer ikke å slutte helt heller... I morgen starter vi ferien og reiser til vakre solfylte Toscana. Det blir "snuppa" sin første store utenlandstur etter at hun kom hjem fra Kina for 3,5 år siden. Hun gleder seg fryktelig og i kveld fortalte hun meg: "Bærtha bodde i Italia da hun var liten, akurat som jeg bodde i Kina. Men nå bor vi i Norge begge to..." "Bærtha" er yndlingskosedyret (en myk deilig sau) som pappa´n og jeg kjøpte i Italia for 4 år siden mens vi gikk å ventet på tildeling. Så nå blir det gjort stort nummer av at sauen skal tilbake på besøk til fødelandet! Ganske deilig at "snuppa" snakker om opphavet på en sånn dagligdags og grei måte, egentlig... Og tur tilbake til Kina blir det nok for henne også, bare hun blir litt eldre. Ha en god sommer alle sammen! Hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236365-enda-flere-gullkorn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.