Gå til innhold

Enda flere gullkorn...

Anbefalte innlegg

Hei alle "gamle og nye"!

Er ikke innom her så ofte lenger, men klarer ikke å slutte helt heller...

I morgen starter vi ferien og reiser til vakre solfylte Toscana.

Det blir "snuppa" sin første store utenlandstur etter at hun kom hjem fra Kina for 3,5 år siden.

Hun gleder seg fryktelig og i kveld fortalte hun meg: "Bærtha bodde i Italia da hun var liten, akurat som jeg bodde i Kina. Men nå bor vi i Norge begge to..."

"Bærtha" er yndlingskosedyret (en myk deilig sau) som pappa´n og jeg kjøpte i Italia for 4 år siden mens vi gikk å ventet på tildeling.

Så nå blir det gjort stort nummer av at sauen skal tilbake på besøk til fødelandet! Ganske deilig at "snuppa" snakker om opphavet på en sånn dagligdags og grei måte, egentlig...

Og tur tilbake til Kina blir det nok for henne også, bare hun blir litt eldre.

Ha en god sommer alle sammen!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236365-enda-flere-gullkorn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...