Gå til innhold

Begynner å bli kjent med syklusen.....

Anbefalte innlegg

Gjest lillebolla

Etter 30 år og flere barn har jeg endelig begynt å få litt kjennskap til min egen syklus og hva de forskjellige stadiene i syklusen gjør med meg.

Etter jeg tok ut hormonspiralen for noen mnd siden har jeg blitt mer og mer kjønnsdyr :-)

Så nå har jeg funnet ut at ved eggløsning så kan jeg nesten ikke se en mann... Jeg blir forelsket i hver eneste en nesten. Etter noen dager går det over, men like sikkert som jul på kjærringa så kommer det tilbake neste mnd ved samme tid.

Hva er dette da? Helt normalt eller har jeg blitt alt for sex fiksert?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236420-begynner-%C3%A5-bli-kjent-med-syklusen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillebolla

Det er nok normalt, det følger syklusen hos meg også selvom jeg ikke akkurat kaster meg over andre(s) menn ;-)

Jeg kaster meg ikke akkurat over menn jeg heller :-)

Jeg er godt gift og alle ting, men alle menn blir liksom så innmari kjekke på denne tiden synes jeg :-)

Hilsen

Gjest lillebolla

Antakelig er det normalt.

Selg bruker jeg hormonspiral og kjenner det aldri slik, hverken overfor min kjære eller andre.

*litt misunnelig*

Ja, det er igrunn ganske deilige dager. Og jeg smiler mer og tar mer vare på meg selv de dagene.

Hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...