Gå til innhold

Billige barbier?..og store bikinier?

Anbefalte innlegg

Gjest Barbiegirl

Noen som vet hvor billig barbier kan kjøpes- vet de kostet 50,- for en stund siden men vet ikke hvor det var- vet du?

Lurer også på om noen vet om butikker som selger bikinier til store damer, ikke H & M, kappahl eller Lindex- ønsker navn på en eksklusiv butikk for ordentlig badetøy???

Ps. Bor like ved Moss

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236555-billige-barbierog-store-bikinier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest efoll

Spørs hvor du bor, det...!

Jeg bor i Oslo, og her finner jeg billige Barbier på Toysrus, men jeg tror ikke de er så billige som 50,- desverre. De er også ganske "kjedelige", kun iført bittelitt klær, ikke noe tilbehør og sånt. Noen velutstyrte dagligvarebutikker kan også ha dem, f.eks Ultra.

Når det gjelder eksklusivt badetøy aner jeg ikke. Du vil altså ha dyrt badetøy, men billig Barbie ... :) Det finnes en rekke fine undertøysforretninger i Oslo, der finner du sikkert det du leter etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...