Gå til innhold

Lillegutt begynner å bli stor. (Obs, skryteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Bare så dere herved er advart. Dette er et forferdelig skryteinnlegg. Jeg må bare skryte litt av lillebror som har blitt 8,5 mnd gammel. Og jammen begynner han å bli stor.

Han sitter helt støtt og leker masse både sammen med meg eller andre og alene.

Han har klappet bake-kake-søte siden han var 5,5 mnd.

Han kan vise hvor stor han er.

Han peker på ting han vil ha eller gjøre oss oppmerksom på.

Han vinker når han vil si hei eller hadet.

Og i går sa han flere ganger: "Ei-ei" - Hei, hei. Og "ae" - Hadet.

Ber jeg om å få klem så legger han hodet inntil meg.

Ber jeg om suss, så holder han munnen åpen og legger den mot der han kommer til.

Jammen er han herlig den lille gutten min!

Det er nesten så jeg skulle ønske tiden kunne stå stille en stund nå.

Fortsetter under...

Gjest blomsterløk

Så koslig å lese.

Tenk, han er allerede over 8 mnd., tenk hvor tiden går.

Ja, kunne vært greit å stoppe tiden innimellom. Her er minstemann 4 1/2 år allerede. Synes det ikke er så lenge siden han var baby jeg. Bare 1 år igjen i barnehagen før skolestart.

Kos deg med lillegutt, og også storesøstrene.

Annonse

Ååååååjegviljegviljegvil!

Han høres jo heeeelt superdeilig ut, gutten din! *smelt*

Han er helt superherlig. Han er kjempeblid og elsker andre folk. Foreløpig er det ikke noe tegn til fremmedfrykt. Senest i dag strakte han armene ut til en barnehageonkel i barnehagen til mellomsøster. Han tok lillebror i armene og de storkoste seg sammen. Det var første gang lillebror traff ham.

Det er godt de blir slik. Det er en god belønning etter de mer slitsomme månedene i begynnelsen!

Han er helt superherlig. Han er kjempeblid og elsker andre folk. Foreløpig er det ikke noe tegn til fremmedfrykt. Senest i dag strakte han armene ut til en barnehageonkel i barnehagen til mellomsøster. Han tok lillebror i armene og de storkoste seg sammen. Det var første gang lillebror traff ham.

Det er godt de blir slik. Det er en god belønning etter de mer slitsomme månedene i begynnelsen!

*sukk*

Vi jobber med saken...

Å, så herlig - og bare for å ha sagt det, lillegutten min var omtrent akkurat på samme måte! Men han sa ikke hei og hade, da, den skal du ha :-) Men han krabbet i tillegg.

En helt herlig periode! Nuss masse på hverandre :-)

Vi nusser og nusser hele dagen. Også lukter jo de små så utrolig godt.

Lillebror krabber ikke. Han prøver, men har ikke funnet ut hvordan det fungerer enda. Men han kommer seg utrolig fort frem ved å ake seg bakover på magen også...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...