Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trenger gode tips til bra plass å leie feriehus i Danmark. Tenker det er mest aktuelt på Sør-Jylland. Hvor er det mest barnevennlig - øst eller vest. Gjerne nær strand som er fin for små barn og ikke for langt fra Legoland. Hvilke utleiefirma er bra. Og finnes det noe som er røykfritt, sikkert vanskelig i Dk.

Mange spørsmål her, men har ikke så god peiling på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236625-hvor-leie-feriehus-i-danmark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at Søndervig er veldig populært for familier (Vestkysten, sør). Det burde ikke være problem å få ikke-røyk i Danmark. Mange av sommerhusene i Danmark som leies ut hos utleiebyråene er privateide, og det er mange dansker også som er ikke-røykere. :-)

Gjest flensburg

Ville ikke dratt til vestkysten. Vi har fått "ødelagt" ferien i 3 år pga sterk vind. Kjempefin strand 200m fra leiligheten men den kunne ikke benyttes.Ikke kunne vi bade heller pga for store bølger.Anbef. i nærheten av Sønderborg på Als er det mange fine plasser.Kort vei til Tyskland er det også derifra.

Det er mindre værhardt på østkysten, men du risikerer jo uansett alltid at strandværet svikter. På Jylland er det dessuten massevis av badeland.

Vi har vært på vestkysten de to somrene vi skulle til Legoland, henholdsvis Søndervig og Ringkøping fjord, og ellers på østsiden.

Vi bor alltid på feriesenter, bl.a. fordi jeg ikke tør ta sjansen på at vi ikke er den ene prosenten (det er kanskje mindre enn 1% totalt, jeg aner egentlig ikke) som kommer til et rasert hus med en useriøs utleier, så jeg har ingen tips om leiefirma.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...