Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mellomstejenta har hatt det med å være så opptatt i leken, at hun ikke har tid til å gå på do og tisse.

Det har frem til nå gått greit, vi minner henne på å gå på do med jevne mellomrom. Hvis hun likevel har uhell, hvilket har vært et par ganger om dagen, må hun selv finne nye klær og legge det våte tøyet på vaskerommet.

Men, i dag så jeg i skuffen hennes at det bare var én truse igjen og jeg sa til henne at hun måtte huske på å gå på do og ikke tisse ut klærne, siden hun har bare en truse igjen.

Selv om jeg har kjørt vaskemaskinen, har jeg ikke nevnt dette for henne, og i den tro har hun faktisk tatt det fulle og hele ansvaret for tissingen sin selv i dag.

Får håpe hun legger til seg gode vaner nå, og ikke faller tilbake i gammelt mønster. Kanskje jeg konsekvent skal ha kun en truse i skuffen hennes, he-he!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236640-smart-triks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...