Gå til innhold

Hva synes dere om dette? (frieri)

Anbefalte innlegg

Gjest ikke akkurat romantisk

Må si jeg ble litt skuffet, men det er det vel ikke lov til å si...

Han spurte meg når vi nesten hadde sovnet, var trøtte begge to og litt små-irriterte etter diskusjon tidligere på kvelden. Det var på dagen vår (første gangen vi møttes) og hanpurte denne dagen fordi han trodde at jeg forventet det.

Bare slang det ut. Så meg ikke inn i øynene og sa at han var glad i meg eller noenting. Så ingen glede i øynene hans. Så lett det hadde vært å tatt meg med på å gå en tur i disse nydelige st.hans-tider....!

Men forlanger kanskje litt mye. Ble bare trist etterpå og det føles jo litt feil. Hana han skulle kjøpe en ring til meg, men at han ikke hadde hatt tid! (han hadde fått det til hvis han hadde villet).

Hva tenker dere om dette og hvordan fridde deres mann?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236710-hva-synes-dere-om-dette-frieri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

8

• KaVa

5

• Åsemor

3

• Ugga Bugga

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Jeg forventet det ikke, men vi har snakket mye om å gifte oss så da trodde han vel at jeg forventet det på "dagen vår".

Dere har altså snakket om ekteskap på forhånd, så da er det vel allered avgjort, uten at det er nødvendig at noen går ned på kne og ser den andre dypt inn i øynene på en bestemt dato.

Det viktigste er jo at dere begge mener det er riktig å gifte seg, ikke hvor blikket var festet eller andre detaljer angående "frieriet". Hvilken rolle spiller vel det?

Hadde kanskje blitt litt skuffet av den lunkene greia der men.....

Min x-mann satte seg ned på kne, utenfor et hotell ved liseberg...fem minutter etter stengetid...sikkert 50 stykker etterhvert som fikk gleden av å se han på knæra...og jeg fresende som ba han til helvete slutte å drite meg ut foran alle de folka....og med et lite smil rundt munnen...sånn for høfflighetens skyld...

Trenger jeg si at jeg kunne drept han???

Rhea Silvia

Mannen min fridde ikke. Og jeg bare ringte og ga beskjed om at jeg hadde bestilt. Og han forsto at det var bygfogden. Vi har vert meget lykkelig gift i over 8 år.

Min ssøter ble fridd til på en ultraromantisk måte. Det ekteskapet holdt i nesten 18 mnd.

men er du skuffa må du vel si det, men det er vel mer dine forventninger mer enn hans "måte" som er problemet her.

Det høres ikke så romatisk ut.

Men det høres ut som en mann som nokså desperat og en smule resignert forsøker å gjøre sin kjære til lags.

Kanskje han hadde tenkt seg denne dagen nokså annerledes. Men så begynte ting å skjære seg. Det ene tok det andre. Konflikter og irritasjon.

Kanskje han er lei seg fordi dagen ble som den ble og fordi han ikke klarer å gjøre deg fornøyd.

Ville det være en idé å snakke litt sammen om hvor romantikklista skal ligge. Ingen ting ødelegger romantikken og gleden som pliktfølelse og prestasjonsangst.

Spekulasjoner fra meg.

mvh

Gjest ikke akkurat romantisk

Dere har altså snakket om ekteskap på forhånd, så da er det vel allered avgjort, uten at det er nødvendig at noen går ned på kne og ser den andre dypt inn i øynene på en bestemt dato.

Det viktigste er jo at dere begge mener det er riktig å gifte seg, ikke hvor blikket var festet eller andre detaljer angående "frieriet". Hvilken rolle spiller vel det?

Det spiller STOR rolle! Ihvertfall i vårt tilfelle.

Annonse

Enig med deg!

Gjest Elextra

Typisk jenteting å være veldig opptatt av selve frieriet. Menn burde fange opp at dette betyr mye for mange, men det gjør de ikke, med mindre de heter Ari.

Har MANGE venninner som er misfornøyd med frieriet de fikk. Likevel har mange av dem hatt lykkelige ekteskap, og det er vel viktigere, eller hva?

Gjest togli

Vi bare bestemte oss for at vi snart burde gifte oss. Mannen min er såpass lite romantisk at jeg tror aldri han hadde kommet på å fri selv ;-)

Jeg skjønner at du ble skuffet, men ikke alle mannfolk forstår seg på slikt.

Kanskje du burde si til ham at du ikke ønsker å gifte deg før du blir fridd skikkelig til? ;-)

Typisk jenteting å være veldig opptatt av selve frieriet. Menn burde fange opp at dette betyr mye for mange, men det gjør de ikke, med mindre de heter Ari.

Har MANGE venninner som er misfornøyd med frieriet de fikk. Likevel har mange av dem hatt lykkelige ekteskap, og det er vel viktigere, eller hva?

"Med mindre de heter Ari" :-)

Så tar jeg heller til takke med et mindre romantisk frieri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...