Gå til innhold

Når skal man gi opp.?

Anbefalte innlegg

Når er det lov til å gi opp å kjempe?legge seg under dyna og nekte å stå opp.

Dager,uker,mnd år bare går og går og her sitter man med kroppen full av piller og såret i hjertet vil aldri gro.

Setter på masken og og prøver og se glad ut men har mest lyst til å hyle og skrike .

Har utfordret meg selv så jeg er helt utslitt og lei av kamp.

Jeg hater angsten,hater leger,hater psykologer og mest av alt meg selv som ikke kan bli bra.

Kanskje er det bare en av de dagene men jeg må bare skrive det jeg føler akkurat nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236737-n%C3%A5r-skal-man-gi-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Amoline

Kan ikke si at jeg vet hvordan du har det, men det du skrev traff meg i hjertet. Forstår hvordan det er å være trett, sliten. Du spør "når skal man gi opp"?

Jeg har prøvd å gi opp, men det nyttet visst ikke det heller. Til slutt måtte jeg møte verden. Jeg la meg under dyna, men ble uendelig mer deprimert. Vet ikke hvordan situasjonen din er nå, men har du noen du kan prate med om omstendighetene rundt deg? Kan det være det som sliter på deg? Får du hvilt deg nok ut? Hva gjør deg så sliten nå, at du bare vil gi opp?

Kanksje du kan prøve å senke kravene til deg selv. Prøve å hvile deg fysisk, men ha noen få mål om dagen. Slik at ikke alt faller sammen.

håper du får noen bedre dager enn denne snart. Hvorfor må du spille skuespill for alle? Lov å være psyk

Hei.

Jeg har noen enestående barn som hjelper meg og viser omsorg nesten for mye men mannen min forstår lite hva psykisk sykdom er og etter at han fikk kols har han nok med jobben sin.

Jeg tror jeg bare er sliten nå ,presset meg på tur og klarte det men nå er jeg så trøtt,mulig jeg presser meg litt for mye.

Annonse

Jeg gir opp ca en gang pr uke, men jeg bruker til slutt å stå opp likevel.

Hei.

Jeg var visst kjempesliten i går og skikkelig lei meg derfor det innlegget.

Jeg gir nok ikke opp men må prøve å få litt tid for meg selv av og til og det er ikke lett her i huset.

Håper du får en så god dag som mulig.

klem.

• 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...