Gå til innhold

Hull ihuden pga denering av verk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tullehøna

.

Jeg vet at dette forumet gjelder foreldre/barn og har vært her inne i flere år.Derfor vet jeg også at det er mange kloke hoder her som er innom relativt ofte - det er større sjanse for å få svar her, og denne aktuelle saken er det viktig for meg å få svar på!!

mumitrollet

Jeg vet at dette forumet gjelder foreldre/barn og har vært her inne i flere år.Derfor vet jeg også at det er mange kloke hoder her som er innom relativt ofte - det er større sjanse for å få svar her, og denne aktuelle saken er det viktig for meg å få svar på!!

Jeg er forsåvidt enig i det, men siden det hadde/har gått så lang tid uten svar, tenkte jeg kanskje det (denne gang) var feil forum å stille et slikt spørsmål på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...