Gå til innhold

oppdatering om gutt som spytter og jente med ørebetennelse

Anbefalte innlegg

Jeg tok de søte små med på barneklinikken i kveld.

Det er riktig som flere antydet her at gutten har store mandler. Han er blitt henvist til spesialist.

Legen tok også en titt på ørene til lillesøster. Da vi kjørte hjemmefra så hun ganske fin ut, og ørene var tørre, men da vi kom inn til legen var det lekket ut ennå mer fra ørene hennes, og det var tyktflytende og illeluktende. Legen ville at en spesialist skulle se på henne så fort som mulig, og vi fikk time på øre/nese/hals på sykehuset førstkommende mandag. Og ellers skulle jeg vaske med saltvann. Det var visst helt greit å vaske med saltvann selv om det var hull på trommehinnen. Og hvis hun fikk feber før mandag, så måtte jeg komme med henne med en gang. Men nå er hun heldigvis veldig kvikk og fin. Hun har heller ikke vondt i ørene, og finner seg i øreskyllingen. Jeg er spent på hva spesialisten har å si.

Fortsetter under...

Supert :0)

Hva skulle gjøres med gutten din? Fjerne mandlene eller skal dere se det an?

Lykke til og god sommer!

Nå får spesialisten få se på han først så får vi se hva han sier. Legen vi var hos i dag sa at han vi skulle til var en veldig flink øre/nes/hals-spesialist, som var flink til å operere også. Så jeg går ut ifra at det blir operasjon. Men det blir ikke med det første. Tydeligvis litt venting før man kommer til.

Så får min lille sønn leve på is og yoghurt og mariekjeks en stund til fremover.

Han greide til og med ikke spise yndlingsgodteriene sine i dag, så da er det gale!

Gjest Samfunnskritiker

Nå får spesialisten få se på han først så får vi se hva han sier. Legen vi var hos i dag sa at han vi skulle til var en veldig flink øre/nes/hals-spesialist, som var flink til å operere også. Så jeg går ut ifra at det blir operasjon. Men det blir ikke med det første. Tydeligvis litt venting før man kommer til.

Så får min lille sønn leve på is og yoghurt og mariekjeks en stund til fremover.

Han greide til og med ikke spise yndlingsgodteriene sine i dag, så da er det gale!

Da ruller ballen, lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...