Gå til innhold

Reisefeber er slitsomt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De sover kanskje litt i bilen? God ferie! :)

Faktisk ikke ferie - bare overnattingstur i forbindelse med selskap.

Men lenge siden vi har vært sørover nå; så for barna er dette et stort høydepunkt.

De har faktisk langt mindre anfall av reisefeber om det er snakk om ferieaktiviteter ;-)

hare1365380455

Faktisk ikke ferie - bare overnattingstur i forbindelse med selskap.

Men lenge siden vi har vært sørover nå; så for barna er dette et stort høydepunkt.

De har faktisk langt mindre anfall av reisefeber om det er snakk om ferieaktiviteter ;-)

Håper de sover nå, da.... :)

Annonse

Vi reiser i morgen tidlig og det har vært et sirkus ut av en annen verden helt til nå....krangler gjør de også. Trodde gubben og jeg skulle gå igjennom lista og få pakket resten....nå er jeg bare trøtt-

GOD TUR! Til deg og hele storfamilien din.

Dere synes å være en trivelig gjeng :-)

Vi reiser i morgen tidlig og det har vært et sirkus ut av en annen verden helt til nå....krangler gjør de også. Trodde gubben og jeg skulle gå igjennom lista og få pakket resten....nå er jeg bare trøtt-

...o lykkelige og avslappende ferietid...

Håper det roer seg litt når dere kommer avgårde ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...