Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere..

Jeg er en 26 år gammel gutt som er har en sønn på snart 7 år. Jeg har problemer med amfetamin og alkoholmisbruk. Han bor hos sin mor i det daglige, og er hos meg hver 14.dag og ett par dager ellers i uken når jeg har muligheter til å ham så lenge jobbsituasjonen min tillater det,,Jobber som butikksjef og ingen problemer i arbeidslivet, men jeg har som nevnt, problemer med å ta meg en strek enten jeg har minsten, eller er på jobb. Har ingen konkrete hendelser å vise til når det gjelder konsekvenser til rusmisbruk enten det gjelder amfetamin eller alkoholmisbruk i hverken jobb, eller mitt samvær med sønnen min. Men det jeg lurer på, er om han merker det når jeg er påvirket av amfetamin,,alkohol bentyttes KUN etter han er lagt, og lest for. Han virker glad, og vil som kanskje mange kan relatere seg til, ikke hjem til mamma når søndagen kommer,,Har et veldig godt forhold til barnets mor. Vi samarbeider godt, og gjør ting sammen med sønnen vår på tross av at både meg og hun har nye livspartnere som for øverig er gode venner. Vi kan alle fire gå ut å spise,kino etc..Moren til sønnen min og min nåværende forlovede har ett forhold til hverandre som kan lett beskrives som venninner. Har merket at sønnen min noen ganger er innesluttet, og prater med min forlovede mer enn med meg om ting han tenker på, og opplever på skole etc..håper på respons fra noen som vet hva de prater om her,,og kanskje helst har opplevd lignende situasjoner,,VIL SLUTTE MED DEN DRITTEN MEN FALLER FOR FRISTELSEN HVER GANG DET ER I NÆRHETEN AV MEG I FORM AV TILGJENGELIGHET..har ingen i min omgangskrets som misbruker amfetamin, så de vet ikke hva jeg holder på med de heller. INGEN merker atferds endringer hos meg. Har pr.dags dato misbrukt amfetamin\speed i 6 år. mvh en som tydeligvis trenger, og vil ha hjelp...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237000-amfetamin-og-alkoholmisbruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...