Gå til innhold

Alene hjemme i helgen...

Anbefalte innlegg

Gjest efoll

Mannen min har tatt med seg våre to barn på 4 og 7 år på hytta denne helgen. Jeg kunne ikke bli med fordi jeg skulle på sommeravlutning på jobben på fredag. Og i dag er huset så tomt!

Jeg savner dem plutselig så intenst, til tross for at jeg lenge har ønsket tid for meg selv....Kan jo ikke klage akkurat, da, det er jo på en måte et luksusproblem....

Jeg prøver å nyte friheten, men paradoksalt nok tenker jeg på om ikke de kan komme hjem litt tidligere :)

Men det er jo godt å ha huset for seg selv, og finne roen NÅ. for om en uke braker det løs med ferie, og DA blir det lite tid for seg selv, det er sikkert. Ungene er lenge oppe, det blir bilkjøring og krangling mellom søsknene...

Skal prøve å få ordne på huset nå, og siden kose meg foran tv,n eller noe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237024-alene-hjemme-i-helgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest efoll

Bilkjøring?

DVD med Harry Potter.

Hjemme alene fest er noe annet når en er voksen?

He-he tviler på at det blir noe hjemme alene fest....Var ute i går, og når man er SÅ lite ute og lufter seg, så er det nok festing for en stund... :)

Harry Potter derimot er et alternativ, men jeg tror nok jeg finner noen andre filmer som passer bedre....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...