Gå til innhold

Det ble ikke noe båttur :(

Anbefalte innlegg

Som jeg hadde gledet meg til å ut med båten i dag. Men hva skjer, jo lillebror får feber. Han har på det meste hatt 39.8 i dag og er helt slapp.

Stakkars liten. Han orker ikke mye mat, men tar puppen innimellom. Litt vann og litt utvannet eplejuice har jeg også fått i ham.

Hadde kanskje håpet det skulle gå over i løpet av dagen, men han er like varm nå. Gir likevel ikke helt opp håpet.

Sukk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237054-det-ble-ikke-noe-b%C3%A5ttur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stakkars liten..

god bedring til han.

håper han kommer seg i løpet av kort tid. det kan jo heldigvis gå fort over med små barn.

Takk. Jeg satser også på at det går fort over. Han er ikke syk på noen annen måte enn at han har feber og litt dårlig matlyst.

Stakkars liten.

God bedring til småtten.

Vi har også hatt en runde hver på barna med høy feber i 2 dager, uten noe annet (altså ikke vondt i halsen etc)

Så det er nok noe som går.

Hilsen

Så godt å høre. (Ikke at dine har vært syke da, men at det bare varer i 2 dager.)

Lillebror var feberfri når jeg la ham ned for å sove nå nettopp. Hadde bare 37.8. Håper det er over nå.

Matlysten er ikke på topp enda, men han spiser da litt. Heldigvis tar han puppen jevnlig + drikker litt av både vann og uttynnet eplejuice.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...