Linnea78 Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Ville dere lagt ut på fjelltur med snørrete/ forkjøla unge? Tenker det må være greit, det er strålende vær. Og hun er ikke syk. Bare at nesa renner. Tenkte meg ikke på noen lang fjelltur, men en - 1 1/2 time ca. Tenker jeg feil eller er dere enig med meg? Ps. hun er 1 år. 0 Siter
Torv Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Hvis barnet ikke har feber og/eller er slapt, ville jeg helt klart ha lagt ut på tur. Ha en fin søndag! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. juli 2006 Skrevet 2. juli 2006 Så sant det ikke høljeregner, ville jeg gått. God tur! 0 Siter
Linnea78 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 Så sant det ikke høljeregner, ville jeg gått. God tur! Takk for det :-) Ha en fin søndag. 0 Siter
Linnea78 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Skrevet 2. juli 2006 Hvis barnet ikke har feber og/eller er slapt, ville jeg helt klart ha lagt ut på tur. Ha en fin søndag! Takk for det. Ha en fin søndag du også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.