Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden jeg bare leser å ikke kan få skrevet til deg på FUB så vil jeg her få sende deg noen smil....jammen har dere fått det dere ventet så lenge på , å ja dere måtte jo bare vente såå lenge , han var jo ikke klar for dere før.Lykke til videre , Hilsen mormora til to hærlige barn som ble født i Peru , to som har tilbrakt natten her hos oss så vi kan skjemme dem bort litt for oss selv.Ja det er egentlig veldig lett.. men de blir jo ikke ufyselig bortskjemt for det.De er bare helt...ja helt hærlige begge to, forstår dem som har tatt turen ned til dere, for ventetiden her hjemme var helt uutholdelig.Men det aller værste var at de hadde tatt med seg den eldste , jeg hadde håpet på at de skulle la han bli igjen her hos meg. I ettertid forstår jeg at det var veldig viktig for ham å bli med ned å hente lillesøster.Men å lengte er neimen ikke moro...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237076-hei-sn%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...