Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Her er vel ikke problemet tyggisen, men derimot enten foreldre som var nærmest komatøse og/eller at ungene var så store at de normalt ikke skulle trenge tilsyn og dermed fyller begrepet "uoppdragne drittunger".

Dette er en ekstremutgave, for hærverk å regne.

Men jeg våger å påstå at det er så mange barn, unge og voksne som har problemer med å holde tyggegummien inni kjeften og vite hvor de skal plassere den når de er ferdig med den, at den for min del får avesjon mot hele greiene.

Hvor mange tyggegummiklyser kan du telle når du går fem meter bortover en villkårlig sentrumsgate?

Blir vel også lei alle som bare må slafse på en tyggegummi hvor de enn er og hva de enn gjør. Nesten som den overtar for smukken.

Trekker fra de som trenger tyggegummi pga munntørrhet. De er som regel ikke de som slafser verst heller.

Så det er min pietistiske kjepphest i livet.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237077-nei-til-tyggis/#findComment-1823027
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Men jeg våger å påstå at det er så mange barn, unge og voksne som har problemer med å holde tyggegummien inni kjeften og vite hvor de skal plassere den når de er ferdig med den, at den for min del får avesjon mot hele greiene.

Hvor mange tyggegummiklyser kan du telle når du går fem meter bortover en villkårlig sentrumsgate?

Blir vel også lei alle som bare må slafse på en tyggegummi hvor de enn er og hva de enn gjør. Nesten som den overtar for smukken.

Trekker fra de som trenger tyggegummi pga munntørrhet. De er som regel ikke de som slafser verst heller.

mvh

;-)

Greit med en kjepphest eller to..!

Sukkerfri tyggegummi gir jeg gladelig mine barn etter småspising på tur- derspom tannbørsten ikke er tilgjengelig.

Ja- de _er_ flink å kaste tyggisen i søpla.

Meget enig med deg at det er gruuusomt stygt med alle tyggisflekkene rundt omkring.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237077-nei-til-tyggis/#findComment-1823063
Del på andre sider

mvh

Men jeg trodde du var mer for etablering av indre grenser hos det enkelte individ og ikke forbudslinjen?

Hmmmm... kan se for meg mangt som skulle vært forbudt før tyggegummi...*s*

Akkurat under flyturer så er jo til og med tyggegummi med på å utligne trykkforskjellene i øret (sikkert ikke korrekt uttrykt)!

Akkurat nå vil jeg gjerne få ta fra bilister som ikke kan respektere handicap-parkeringsskiltene bilene deres!

Også vil jeg gjerne få nekte brennmaneter tilgang til sjøen!

Relativt useriøs hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237077-nei-til-tyggis/#findComment-1823094
Del på andre sider

Men jeg trodde du var mer for etablering av indre grenser hos det enkelte individ og ikke forbudslinjen?

Hmmmm... kan se for meg mangt som skulle vært forbudt før tyggegummi...*s*

Akkurat under flyturer så er jo til og med tyggegummi med på å utligne trykkforskjellene i øret (sikkert ikke korrekt uttrykt)!

Akkurat nå vil jeg gjerne få ta fra bilister som ikke kan respektere handicap-parkeringsskiltene bilene deres!

Også vil jeg gjerne få nekte brennmaneter tilgang til sjøen!

Relativt useriøs hilsen

Forbud kan være helt greit hvis det er noe _jeg_ ikke kan fordra.

Dessuten er det slik at når folk mangler indre grense med tyggegummi er den nesten mer utenfor munnen enn inni. Bruker du å tygge litt på kjøttkakene, ta dem ut av munnen igjen og rulle en diger kule, før du stapper massen inn igjen tygger litt på den å blåser en boble?

Må forbarme meg over en nesten bukse som på mystsik vis har fått inngravert en diger klyse...

Skal vi forby mygg, klegg, knott og notoriske køsamlere i samme slengen.

Jeg blir gjerne med på tappe ut luften på alle fire dekkene til de som stjeler handicapparkeringen.

God søndag!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237077-nei-til-tyggis/#findComment-1823135
Del på andre sider

Forbud kan være helt greit hvis det er noe _jeg_ ikke kan fordra.

Dessuten er det slik at når folk mangler indre grense med tyggegummi er den nesten mer utenfor munnen enn inni. Bruker du å tygge litt på kjøttkakene, ta dem ut av munnen igjen og rulle en diger kule, før du stapper massen inn igjen tygger litt på den å blåser en boble?

Må forbarme meg over en nesten bukse som på mystsik vis har fått inngravert en diger klyse...

Skal vi forby mygg, klegg, knott og notoriske køsamlere i samme slengen.

Jeg blir gjerne med på tappe ut luften på alle fire dekkene til de som stjeler handicapparkeringen.

God søndag!

mvh

Du glemte veps!!!

God søndag:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237077-nei-til-tyggis/#findComment-1823137
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...