Gå til innhold

å ha sex i Stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får håpe det ikke blir rivalisering av det.

Skrevet

Hehe, kan det være godt å knulle en hest da? Hvordan får de dyret til å stå rolig? merkelig lyster enkelte har.

Hvorfor prøvde han seg ikke på bondens kone tro, kanskje hesten er penere?...:-)

Gjest skip ohoy
Skrevet

Hehe, kan det være godt å knulle en hest da? Hvordan får de dyret til å stå rolig? merkelig lyster enkelte har.

Hvorfor prøvde han seg ikke på bondens kone tro, kanskje hesten er penere?...:-)

Jo, han prøvde seg på kona også, men hun ville ha lyset på.

Skrevet

Jo, han prøvde seg på kona også, men hun ville ha lyset på.

Han ville ikke da? Er hun for stygg? Kan jo ta henne bakfra da:-)

Skrevet

Han ville ikke da? Er hun for stygg? Kan jo ta henne bakfra da:-)

Papirpose over hodet?

Gjest tror ikke på sånt...?
Skrevet

Det kan umulig stemme?

Skrevet

Papirpose over hodet?

Det er en god metode, selv om jeg ikke har brukt den:-)

Jeg er kresen av meg skjønner du:-)

Skrevet

Det kan umulig stemme?

Det burde være mulig å knulle en hest. Det største problemet er å få den til å stå stille vil jeg anta.

Men jeg har ikke noe greie på hester, så kanskje de står rolig og ikke bryr seg?

Det er vel god plass der så de ikke kjenner noe, hehe.

Gjest tror ikke på sånt...?
Skrevet

Det burde være mulig å knulle en hest. Det største problemet er å få den til å stå stille vil jeg anta.

Men jeg har ikke noe greie på hester, så kanskje de står rolig og ikke bryr seg?

Det er vel god plass der så de ikke kjenner noe, hehe.

Det er for ekkelt.

Skrevet

Det er for ekkelt.

Hehe, ja det er jeg enig i. Aldri i verden om jeg hadde stykket pikken min i noe sånt.

Gjest å forakte
Skrevet

Det er for ekkelt.

En hestefitte er ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...