Gå til innhold

FU: Hvem tror dere er pene?


DarkPink

Anbefalte innlegg

Glimtipper skriver at hun har inntrykk av at Laguna er attraktiv. Jeg tenkte, hvordan i all verden får man et sånt inntrykk, det er jo ingen som noen gang skriver "jeg er pen". Men jeg har også dette inntrykket av Laguna, så komisk er det.

Hvem har _dere_ inntrykk av er pene? (Nå blir dette bare for de som ikke har møttes da) Hvem tror dere er høye og lave, hvem er mørke og lyse, hvem bruker mye sminke og hvem bruker ikke noe?

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 249
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • DarkPink

    56

  • hare1365380455

    30

  • ShitDiddelyDo

    16

  • Glimtipper

    11

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror Laguna er pen, og jeg tror du er pen. Og så tror jeg SDD er pen.

Men jeg har ikke peiling, for jeg har ikke møtt noen av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg tror oppfattelsen av penhet har noe med nicket å gjøre. Jeg heter f.eks. togli og det høres igunnen ikke særlig pent ut. Jeg burde heller hett "soraya" e.l. ;-)

Nick som jeg automatisk oppfatter som "pene" (utseendemessig) er f.eks. laguna, darkpink, angelica:-), amber sun og ulvinnen (hun var ikke så "pen" når hun het lurulf..)

Ta flisa og hare f.eks. De stiller i omtrent samme kategori som meg. Jeg tenker ikke automatisk at de er pene mennesker, men jeg har altså aldri sett dem før!! (dere er helt sikkert pene, flisa og hare! Måtte bare ha et par eks. å komme med. Håper jeg er tilgitt ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Har ikke inntrykk av at noen er direkte stygge her inne, da! :D

Noen av dolerne har jeg sett bilde av, så de vet jeg jo hvordan ser ut.

Når det gjelder deg, så tror jeg du er pen. Ser for meg at du har mørkt hår og bruker mye sminke, smykker og kler deg tøft. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke inntrykk av at noen er direkte stygge her inne, da! :D

Noen av dolerne har jeg sett bilde av, så de vet jeg jo hvordan ser ut.

Når det gjelder deg, så tror jeg du er pen. Ser for meg at du har mørkt hår og bruker mye sminke, smykker og kler deg tøft. :)

Hehe. Jeg har ihvertfall mørkt hår, og kler meg tøft og bruker rød leppestift de dagene jeg gidder =p

Jeg ser for meg at du er pen, lysebrunt hår, smiler mye, og har en litt sporty stil.

Men hvis det er du som tidligere var Freya, så ser jeg for meg en sjenert, mørk skjønnhet som jobber som journalist =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "jålete" og pene:togli, darkpink, angelica, mary poppins, laguna, babette, glimtipper,neanoor.

Litt husmødre/husfedre: flisa, jubalong70, ugga bugga, mrxx, msophie, gyda, dorthe, lillemus, gemini, åsemor, muriel.

Litt spaca/vågal: darkpink, persille, sdd, princess peach, amber sun, ulvinnen, caloni.

Litt udefinerbare: prozak, keinstein, musikeren,kaffepiken,mariafly.

Kommer ikke på flere navn så får unnskylde de jeg ikke husket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror oppfattelsen av penhet har noe med nicket å gjøre. Jeg heter f.eks. togli og det høres igunnen ikke særlig pent ut. Jeg burde heller hett "soraya" e.l. ;-)

Nick som jeg automatisk oppfatter som "pene" (utseendemessig) er f.eks. laguna, darkpink, angelica:-), amber sun og ulvinnen (hun var ikke så "pen" når hun het lurulf..)

Ta flisa og hare f.eks. De stiller i omtrent samme kategori som meg. Jeg tenker ikke automatisk at de er pene mennesker, men jeg har altså aldri sett dem før!! (dere er helt sikkert pene, flisa og hare! Måtte bare ha et par eks. å komme med. Håper jeg er tilgitt ;-))

Det høres ut som en veldig god teori. Tror jeg baserer veldig mange av inntrykkene på assosiasjoner med navnet. Det skulle jeg tenkt mer igjennom da jeg valgte nick! =p

Men så kan det jo også hende at de med et visst utseende og en viss personlighet også velger den type navn da. Noen som ikke er så opptatt av hår og klær osv, ville heller kanskje ikke kalle seg "babydoll" liksom =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Hehe. Jeg har ihvertfall mørkt hår, og kler meg tøft og bruker rød leppestift de dagene jeg gidder =p

Jeg ser for meg at du er pen, lysebrunt hår, smiler mye, og har en litt sporty stil.

Men hvis det er du som tidligere var Freya, så ser jeg for meg en sjenert, mørk skjønnhet som jobber som journalist =p

"Jeg ser for meg at du er pen, lysebrunt hår, smiler mye, og har en litt sporty stil."

Det stemmer ganske bra, bortsett fra det med lysebrunt hår. Jeg er blond. :)

"Men hvis det er du som tidligere var Freya, så ser jeg for meg en sjenert, mørk skjønnhet som jobber som journalist =p"

Ja, jeg var tidligere Freya, og: LOL! :D Sjenert er nok det eneste som passer av den beskrivelsen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "jålete" og pene:togli, darkpink, angelica, mary poppins, laguna, babette, glimtipper,neanoor.

Litt husmødre/husfedre: flisa, jubalong70, ugga bugga, mrxx, msophie, gyda, dorthe, lillemus, gemini, åsemor, muriel.

Litt spaca/vågal: darkpink, persille, sdd, princess peach, amber sun, ulvinnen, caloni.

Litt udefinerbare: prozak, keinstein, musikeren,kaffepiken,mariafly.

Kommer ikke på flere navn så får unnskylde de jeg ikke husket :)

He he, jeg er nok ikke noen god husmor, nei. Huset støver ned, og jeg er dårlig til å lage mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Litt "jålete" og pene:togli, darkpink, angelica, mary poppins, laguna, babette, glimtipper,neanoor.

Litt husmødre/husfedre: flisa, jubalong70, ugga bugga, mrxx, msophie, gyda, dorthe, lillemus, gemini, åsemor, muriel.

Litt spaca/vågal: darkpink, persille, sdd, princess peach, amber sun, ulvinnen, caloni.

Litt udefinerbare: prozak, keinstein, musikeren,kaffepiken,mariafly.

Kommer ikke på flere navn så får unnskylde de jeg ikke husket :)

Hehe... Vågal, jeg? Nja... Tror ikke det nei. ;)

Hatsumomo, det nicket gir meg assosiasjoner til lyse klær av en eller annen grunn. Ser for meg at du er ganske eterisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Litt "jålete" og pene:togli, darkpink, angelica, mary poppins, laguna, babette, glimtipper,neanoor.

Litt husmødre/husfedre: flisa, jubalong70, ugga bugga, mrxx, msophie, gyda, dorthe, lillemus, gemini, åsemor, muriel.

Litt spaca/vågal: darkpink, persille, sdd, princess peach, amber sun, ulvinnen, caloni.

Litt udefinerbare: prozak, keinstein, musikeren,kaffepiken,mariafly.

Kommer ikke på flere navn så får unnskylde de jeg ikke husket :)

Wuhu! Jeg ble nevnt! :D

Også slapp jeg heldigvis unna definisjoner som "jålete" og "husmor". Spaca og vågal? Hm...spørs nok helt hva man legger i det, vil jeg tro. Energiklump, full av pussige påfunn og en tendens til å havne oppi alskens situasjoner? That's me :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "jålete" og pene:togli, darkpink, angelica, mary poppins, laguna, babette, glimtipper,neanoor.

Litt husmødre/husfedre: flisa, jubalong70, ugga bugga, mrxx, msophie, gyda, dorthe, lillemus, gemini, åsemor, muriel.

Litt spaca/vågal: darkpink, persille, sdd, princess peach, amber sun, ulvinnen, caloni.

Litt udefinerbare: prozak, keinstein, musikeren,kaffepiken,mariafly.

Kommer ikke på flere navn så får unnskylde de jeg ikke husket :)

Hehe, morsom inndeling! Enig i veldig mye. Jeg tror mine katorier her inne også går under ung/pen, husmor, spaca, samt litt "klassens smarting". De som er mørke og gjerne har lesebriller og er litt sinte og har mange sterke meninger om barnehager og sånn, men som slår til med en skjønnhet man ikke visste når de plutselig en sjelden gang møter opp på fest =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror oppfattelsen av penhet har noe med nicket å gjøre. Jeg heter f.eks. togli og det høres igunnen ikke særlig pent ut. Jeg burde heller hett "soraya" e.l. ;-)

Nick som jeg automatisk oppfatter som "pene" (utseendemessig) er f.eks. laguna, darkpink, angelica:-), amber sun og ulvinnen (hun var ikke så "pen" når hun het lurulf..)

Ta flisa og hare f.eks. De stiller i omtrent samme kategori som meg. Jeg tenker ikke automatisk at de er pene mennesker, men jeg har altså aldri sett dem før!! (dere er helt sikkert pene, flisa og hare! Måtte bare ha et par eks. å komme med. Håper jeg er tilgitt ;-))

Der har du et poeng gitt! Mitt nick er jo skikkelig sexy da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... Vågal, jeg? Nja... Tror ikke det nei. ;)

Hatsumomo, det nicket gir meg assosiasjoner til lyse klær av en eller annen grunn. Ser for meg at du er ganske eterisk. :)

Hehe nå er jeg svært glad i lyse klær da, spesielt hvit og lyseblått. Og liker godt litt lyse pastell farger.

Vet ikke helt hva eterisk betyr forresten? Samme som i engelske etheral? Som i litt svevende, søkende type? Isåfall ikke det helt meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Hehe, morsom inndeling! Enig i veldig mye. Jeg tror mine katorier her inne også går under ung/pen, husmor, spaca, samt litt "klassens smarting". De som er mørke og gjerne har lesebriller og er litt sinte og har mange sterke meninger om barnehager og sånn, men som slår til med en skjønnhet man ikke visste når de plutselig en sjelden gang møter opp på fest =p

Hva med meg som ikke er sint og ikke har så mange meninger om barnehager og sånt, da? Kommer ikke jeg til å se flott ut på DOL-fest? *hulke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Hehe nå er jeg svært glad i lyse klær da, spesielt hvit og lyseblått. Og liker godt litt lyse pastell farger.

Vet ikke helt hva eterisk betyr forresten? Samme som i engelske etheral? Som i litt svevende, søkende type? Isåfall ikke det helt meg ;)

Jeg tenker bare på boka "Hanumans maske" når jeg leser nicket ditt. Altså at Hatsumomo ser litt likt ut som Hanuman i mine øyne ;) Og dermed ser jeg deg for meg som en maske som på forsiden av denne boka:

http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?stipr=emne-34_173-1_4&cid=144888

Såwwi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Det høres ut som en veldig god teori. Tror jeg baserer veldig mange av inntrykkene på assosiasjoner med navnet. Det skulle jeg tenkt mer igjennom da jeg valgte nick! =p

Men så kan det jo også hende at de med et visst utseende og en viss personlighet også velger den type navn da. Noen som ikke er så opptatt av hår og klær osv, ville heller kanskje ikke kalle seg "babydoll" liksom =)

Hva med BarbieGirl, eller hva det nå var hun kalte seg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med meg som ikke er sint og ikke har så mange meninger om barnehager og sånt, da? Kommer ikke jeg til å se flott ut på DOL-fest? *hulke*

Det er jo en kategori for de som bare er unge og pene, da. Og så glemte jeg kategorien for vittige/den du vil ha med på fest.

Men jeg synes du er vanskelig å plasere.. litt rødlig hår, ikke sånn kjempeglad i å pynte deg, åpen for det meste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker bare på boka "Hanumans maske" når jeg leser nicket ditt. Altså at Hatsumomo ser litt likt ut som Hanuman i mine øyne ;) Og dermed ser jeg deg for meg som en maske som på forsiden av denne boka:

http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?stipr=emne-34_173-1_4&cid=144888

Såwwi :P

HAHAHA.

Jeg ser for meg en japansk tegneseriefigur, ala disse i Pokemon og slikt, med en anelse innblanding av hattifnattisme og hufsa.

Du er definitivt mørk. Og liker høner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Det er jo en kategori for de som bare er unge og pene, da. Og så glemte jeg kategorien for vittige/den du vil ha med på fest.

Men jeg synes du er vanskelig å plasere.. litt rødlig hår, ikke sånn kjempeglad i å pynte deg, åpen for det meste?

Jeg er mørk blond, itt'no rødskjær her i gården! Du har nok rett i at jeg ikke er så glad i å pynte meg. Jeg kler meg pent på fest eller andre anledninger man "må", men noen kjole ser du meg sjelden i!

Åpen for det meste? Tja...bring it on :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...