Gå til innhold

FU: Hvem tror dere er pene?


DarkPink

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach

Du kan leke at du er prinsessen som leter etter erten; du har jo nok av senger å teste ut...;)

Ja, har nok av plasser å lete nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 249
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • DarkPink

    56

  • hare1365380455

    30

  • ShitDiddelyDo

    16

  • Glimtipper

    11

Mest aktive i denne tråden

Litt "jålete" og pene:togli, darkpink, angelica, mary poppins, laguna, babette, glimtipper,neanoor.

Litt husmødre/husfedre: flisa, jubalong70, ugga bugga, mrxx, msophie, gyda, dorthe, lillemus, gemini, åsemor, muriel.

Litt spaca/vågal: darkpink, persille, sdd, princess peach, amber sun, ulvinnen, caloni.

Litt udefinerbare: prozak, keinstein, musikeren,kaffepiken,mariafly.

Kommer ikke på flere navn så får unnskylde de jeg ikke husket :)

"Litt husmødre/husfedre: (...) åsemor,"

Hehe, man finner antagelig ikke noe husmor som er lenger fra husmor-betegnelsen enn meg!

Hadde du sett meg hadde du tenkt "forvokst fjortis med dårlige bukser og pent hår" eller noe tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg har jo sett bilde av svært mange her inne, og siden jeg vet (sånn nogenlunde) hvordan folk ser ut, kan jeg ikke uttale meg ut ifra kun nick.

Men jeg har ikke sett bilde av deg, og jeg tror - av en eller annen grunn - at du er utrolig sexy.

Vet ikke hvorfor. Tror jeg assosierer nickenes utseende med hvordan de skriver. Det er selvfølgelig for dumt, jeg vet det, men man danner seg muligens et bilde av folk man har sett skrive over tid.

Jeg tror f.eks. jeg ville trodd en dame som skrev skikkelig bitchy så ut som en skikkelig furie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cornelius kaffeerstatning

"Litt husmødre/husfedre: (...) åsemor,"

Hehe, man finner antagelig ikke noe husmor som er lenger fra husmor-betegnelsen enn meg!

Hadde du sett meg hadde du tenkt "forvokst fjortis med dårlige bukser og pent hår" eller noe tror jeg.

Du kan vel koke vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "jålete" og pene:togli, darkpink, angelica, mary poppins, laguna, babette, glimtipper,neanoor.

Litt husmødre/husfedre: flisa, jubalong70, ugga bugga, mrxx, msophie, gyda, dorthe, lillemus, gemini, åsemor, muriel.

Litt spaca/vågal: darkpink, persille, sdd, princess peach, amber sun, ulvinnen, caloni.

Litt udefinerbare: prozak, keinstein, musikeren,kaffepiken,mariafly.

Kommer ikke på flere navn så får unnskylde de jeg ikke husket :)

Hehe ;o)

Nicket ditt gir meg assosiasjoner til en feiende flott geisha - så jeg innbiller meg at du er en flott dame jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jo alle er pene på sitt vis. Har jo litt formening om enkelte ut i fra øyegalleriet, men det går mer på hvem som bruker makeup, hvem som er mørk-lys etc.

Fins øyegalleriet enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guttemusikken

Jeg har jo sett bilde av svært mange her inne, og siden jeg vet (sånn nogenlunde) hvordan folk ser ut, kan jeg ikke uttale meg ut ifra kun nick.

Men jeg har ikke sett bilde av deg, og jeg tror - av en eller annen grunn - at du er utrolig sexy.

Vet ikke hvorfor. Tror jeg assosierer nickenes utseende med hvordan de skriver. Det er selvfølgelig for dumt, jeg vet det, men man danner seg muligens et bilde av folk man har sett skrive over tid.

Jeg tror f.eks. jeg ville trodd en dame som skrev skikkelig bitchy så ut som en skikkelig furie. :)

Du tar feil. Dama er 160 høy, og veier innpå 100 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du tar feil. Dama er 160 høy, og veier innpå 100 kg.

Vel, da tar hun det sikkert igjen med sjarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Litt "jålete" og pene:togli, darkpink, angelica, mary poppins, laguna, babette, glimtipper,neanoor.

Litt husmødre/husfedre: flisa, jubalong70, ugga bugga, mrxx, msophie, gyda, dorthe, lillemus, gemini, åsemor, muriel.

Litt spaca/vågal: darkpink, persille, sdd, princess peach, amber sun, ulvinnen, caloni.

Litt udefinerbare: prozak, keinstein, musikeren,kaffepiken,mariafly.

Kommer ikke på flere navn så får unnskylde de jeg ikke husket :)

Så hyggelig å bli nevnt :)

Jeg tenker på deg som høy, veldig slank og med langt veldig mørkt og rett hår og mørke øyne. Og gylden hud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel koke vann?

Jeg har faktisk en kokebok som heter "hvordan koke vann", men det kan jeg.

Jeg kan lage litt forskjellig mat, men suger vel bigtime i annet husarbeid, f.eks rydding, vasking og stryking. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Jeg har faktisk en kokebok som heter "hvordan koke vann", men det kan jeg.

Jeg kan lage litt forskjellig mat, men suger vel bigtime i annet husarbeid, f.eks rydding, vasking og stryking. ;)

Hva er stryking??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

:) Koselig dame, altså! Men jeg tror du er litt yngre enn henne... Jeg tenker at nicket ditt har bokstaver fra navn/etternavn....

Det er meg som gammel ;-)

Du har nok rett i at nicket har sammenheng med navnet mitt, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Hehe - så flink du er!

Men når jeg tenker om er jo BB er navn med sus da.... Kanskje jeg kutter ut de kjedelige tallene?

Noe a'la Brigitte Bardot eller Big Brother kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Jeg har _ikke_ en sånn limegrønne og lilla flagre botanikk-klær, med store messingsmykker og tørkle rundt håret stil, asså. Det er så langt bort fra meg man kan komme.

Men jeg har også et inntrykk av at jeg og Glimtipper er like, men det er pga øynene hennes på DOL-galleriet.

Så morsomt, da :) Men jeg tror nok du er mer sexy enn meg ;) Jeg liker veldig godt humoren din, ler ofte av det du skriver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo sett bilde av svært mange her inne, og siden jeg vet (sånn nogenlunde) hvordan folk ser ut, kan jeg ikke uttale meg ut ifra kun nick.

Men jeg har ikke sett bilde av deg, og jeg tror - av en eller annen grunn - at du er utrolig sexy.

Vet ikke hvorfor. Tror jeg assosierer nickenes utseende med hvordan de skriver. Det er selvfølgelig for dumt, jeg vet det, men man danner seg muligens et bilde av folk man har sett skrive over tid.

Jeg tror f.eks. jeg ville trodd en dame som skrev skikkelig bitchy så ut som en skikkelig furie. :)

Wow. Jeg vet det er ganske latterlig, i og med at det er vill gjetting, men den kommentaren kommer jeg til å sveve et par cm over bakken på i noen dager fremover... =)

Så jeg skriver sexy jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Stryke klær.

Strykejern?

Ikke hørt om?

Da er du dårligere husmor enn jeg. ;)

Stryke-hæ?

Jeg stryker ingenting for å si det sånn. Sambo stryker pen-skjortene sine selv de få gangene de brukes, for han er flinkere enn meg, ellers har jeg ingenting som trengs å strykes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...