Gå til innhold

FU: Hvem tror dere er pene?


DarkPink

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26

*lol*

Da trekker jeg tilbake kommentaren om "folk sier jo ikke akkurat bare "jeg er pen" da"

=p

Har ikke du noen inntrykk å komme med da? Synes det er SÅ artig å høre om =)

Jeg tror du er litt sånn "mørk og mystisk". Er nok nicket ditt som gjør det. Får meg til å tenke på en litt kort frisyre, farget i en rødnyanse, og litt sterkt mørkt sminket rundt øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 249
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • DarkPink

    56

  • hare1365380455

    30

  • ShitDiddelyDo

    16

  • Glimtipper

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach

Hahaha. Det var noe med star. Det skal GODT gjøres å bli tatt saklig i en hvilken som helst diskusjon med et sånt nick. Bortsett fra om man diskuterer chiuauaer og antioksidanter da.

Mulig mitt nick er sånn barbieaktig. Har ikke tenkt på det før. Det er jo rett og slett bare rosa. Jeg så for meg et rosa indre, med masse mørke skyer utenpå når jeg lagde det, men egentlig så er det jo bare en mørk nyanse av rosa, uten noe svart =/

Kanskje jeg skulle bytte?

Nei, ikke bytt! Jeg liker også nicket ditt. :)

Litt sånn goth-aktig, men ikke helt. Fordi du er mørk, men også litt rosa. ;)

Flink til å forklare jeg, se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på DOL-galleriet og sett, så jeg har ikke inntrykket mitt derifra, iallfall.

Og nei, ikke noe limegrønt og botanikk-klær og sånt jeg tenkte på, altså!

Husker du Sue Astrid fra Hotel Cæsar? Jeg synes vi har litt lik stil. Selv om jeg er pittelitt mindre streng, og har langt hår =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Husker du Sue Astrid fra Hotel Cæsar? Jeg synes vi har litt lik stil. Selv om jeg er pittelitt mindre streng, og har langt hår =)

Har aldri fulgt med på Hotel Cæsar, tror aldri jeg har hørt navnet før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marres

Hvordan enkelte DOLere ser ut baserer seg vel ikke kun på inntrykk. En hel mengde av dem "ligger" på DOL-galleriet med tilgjengelig bilde.

Ååå? Spennende...hvor finner jeg de bildene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er litt sånn "mørk og mystisk". Er nok nicket ditt som gjør det. Får meg til å tenke på en litt kort frisyre, farget i en rødnyanse, og litt sterkt mørkt sminket rundt øynene.

Jeg har langt, mørkt hår. Men det er flere i rl som har karaktirisert meg som litt mørk og mystisk. Og jeg er glad i sotede øyne og knall rød leppestift =)

Jeg ser for meg deg som en koselig, lys, slank og snill jente, som stiller opp for vennene sine og behandler barnet sitt med kjærlighet, og som har litt humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Princess Peach

Ååå? Spennende...hvor finner jeg de bildene??

Du må legge inn eget bilde for å få se andres, det er bassisten som styrer galleriet og avgjør om man får tilgang. Må ha vært aktiv under "kjent" nick en viss tid, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke bytt! Jeg liker også nicket ditt. :)

Litt sånn goth-aktig, men ikke helt. Fordi du er mørk, men også litt rosa. ;)

Flink til å forklare jeg, se.

Akkurat sånn jeg ville det skulle bli oppfatta jo! Men jeg var veldig ung da jeg fant det på. Nå hadde det passa hakket bedre med DarkRed synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Jeg har langt, mørkt hår. Men det er flere i rl som har karaktirisert meg som litt mørk og mystisk. Og jeg er glad i sotede øyne og knall rød leppestift =)

Jeg ser for meg deg som en koselig, lys, slank og snill jente, som stiller opp for vennene sine og behandler barnet sitt med kjærlighet, og som har litt humor.

Jeg er mørk blond, men resten der kan jeg nesten ikke få meg til å nekte på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Akkurat sånn jeg ville det skulle bli oppfatta jo! Men jeg var veldig ung da jeg fant det på. Nå hadde det passa hakket bedre med DarkRed synes jeg.

Synes DarkPink er kjempeflott. :)

Mitt nick, derimot... Greier aldri å finne på noe kult, så derfor blir det bare sånne teite, og jeg har lyst til å bytte etter en måned. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Jeg tror oppfattelsen av penhet har noe med nicket å gjøre. Jeg heter f.eks. togli og det høres igunnen ikke særlig pent ut. Jeg burde heller hett "soraya" e.l. ;-)

Nick som jeg automatisk oppfatter som "pene" (utseendemessig) er f.eks. laguna, darkpink, angelica:-), amber sun og ulvinnen (hun var ikke så "pen" når hun het lurulf..)

Ta flisa og hare f.eks. De stiller i omtrent samme kategori som meg. Jeg tenker ikke automatisk at de er pene mennesker, men jeg har altså aldri sett dem før!! (dere er helt sikkert pene, flisa og hare! Måtte bare ha et par eks. å komme med. Håper jeg er tilgitt ;-))

http://images.acclaimimages.com/_gallery/_TN/0025-0505-0717-4458_TN.jpg

;)

Jeg har sett bilde av flisa, og hun er pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes DarkPink er kjempeflott. :)

Mitt nick, derimot... Greier aldri å finne på noe kult, så derfor blir det bare sånne teite, og jeg har lyst til å bytte etter en måned. ;)

Synes begge dine to er fine, jeg. Selv om freya er penest, så tror jeg at jeg passer bedre sammen med Princess peach. Men det er nok bare fordi hun har sagt at jeg er kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

"Litt "jålete" og pene:glimtipper"

*LOL* Nei, jeg er hverken pen eller jålete ;) Men koselig at du har et bilde inne i hodet ditt av meg som er pent, da :)

Du er da pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Synes DarkPink er kjempeflott. :)

Mitt nick, derimot... Greier aldri å finne på noe kult, så derfor blir det bare sånne teite, og jeg har lyst til å bytte etter en måned. ;)

Nå kan du ikke bytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

*snøft* pokemonfigur *ler*

Og jeg som trodde nicket hørtes så eksotisk og fint ut ;)

Jeg tenker på østen når jeg ser nicket ditt. Japansk dame i kimono. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Synes begge dine to er fine, jeg. Selv om freya er penest, så tror jeg at jeg passer bedre sammen med Princess peach. Men det er nok bare fordi hun har sagt at jeg er kul.

Ja, Freya er alt for sjenert til å si sånt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...