Gå til innhold

FU: Hvem tror dere er pene?


DarkPink

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 249
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • DarkPink

    56

  • hare1365380455

    30

  • ShitDiddelyDo

    16

  • Glimtipper

    11

Mest aktive i denne tråden

Litt "jålete" og pene:togli, darkpink, angelica, mary poppins, laguna, babette, glimtipper,neanoor.

Litt husmødre/husfedre: flisa, jubalong70, ugga bugga, mrxx, msophie, gyda, dorthe, lillemus, gemini, åsemor, muriel.

Litt spaca/vågal: darkpink, persille, sdd, princess peach, amber sun, ulvinnen, caloni.

Litt udefinerbare: prozak, keinstein, musikeren,kaffepiken,mariafly.

Kommer ikke på flere navn så får unnskylde de jeg ikke husket :)

"Litt "jålete" og pene:glimtipper"

*LOL* Nei, jeg er hverken pen eller jålete ;) Men koselig at du har et bilde inne i hodet ditt av meg som er pent, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA.

Jeg ser for meg en japansk tegneseriefigur, ala disse i Pokemon og slikt, med en anelse innblanding av hattifnattisme og hufsa.

Du er definitivt mørk. Og liker høner.

Var den til meg? Isåfall er jeg blond og ikke særlig opptatt av høner *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med BarbieGirl, eller hva det nå var hun kalte seg? ;)

Hahaha. Det var noe med star. Det skal GODT gjøres å bli tatt saklig i en hvilken som helst diskusjon med et sånt nick. Bortsett fra om man diskuterer chiuauaer og antioksidanter da.

Mulig mitt nick er sånn barbieaktig. Har ikke tenkt på det før. Det er jo rett og slett bare rosa. Jeg så for meg et rosa indre, med masse mørke skyer utenpå når jeg lagde det, men egentlig så er det jo bare en mørk nyanse av rosa, uten noe svart =/

Kanskje jeg skulle bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

HAHAHA.

Jeg ser for meg en japansk tegneseriefigur, ala disse i Pokemon og slikt, med en anelse innblanding av hattifnattisme og hufsa.

Du er definitivt mørk. Og liker høner.

Første innlegget ditt:

"Men jeg synes du er vanskelig å plasere.. litt rødlig hår, ikke sånn kjempeglad i å pynte deg, åpen for det meste? "

Andre innlegget ditt:

"Jeg ser for meg en japansk tegneseriefigur, ala disse i Pokemon og slikt, med en anelse innblanding av hattifnattisme og hufsa.

Du er definitivt mørk. Og liker høner. "

Bestem deg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt spørsmål, men jeg baserte forøvrig antakelsen min på at laguna har sagt hun er stolt av utseendet sitt og at hun har pen kropp (eller noe lignende) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var den til meg? Isåfall er jeg blond og ikke særlig opptatt av høner *ler*

*skrik*

Du kan ikke være blond. Nå blir jeg helt forstørd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Hahaha. Det var noe med star. Det skal GODT gjøres å bli tatt saklig i en hvilken som helst diskusjon med et sånt nick. Bortsett fra om man diskuterer chiuauaer og antioksidanter da.

Mulig mitt nick er sånn barbieaktig. Har ikke tenkt på det før. Det er jo rett og slett bare rosa. Jeg så for meg et rosa indre, med masse mørke skyer utenpå når jeg lagde det, men egentlig så er det jo bare en mørk nyanse av rosa, uten noe svart =/

Kanskje jeg skulle bytte?

Jeg liker nicket ditt, jeg. Ser for meg en slags mørk rosa/på grensen til lilla farge. Og den fargen forbinder jeg med litt sånn spaca, dermed forbinder jeg deg med litt spaca. Av en eller annen grunn så tror jeg at du og Glimtipper er ganske like stilmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Morsomt spørsmål, men jeg baserte forøvrig antakelsen min på at laguna har sagt hun er stolt av utseendet sitt og at hun har pen kropp (eller noe lignende) :)

Hysj, ikke ødelegg tråden, nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt spørsmål, men jeg baserte forøvrig antakelsen min på at laguna har sagt hun er stolt av utseendet sitt og at hun har pen kropp (eller noe lignende) :)

*lol*

Da trekker jeg tilbake kommentaren om "folk sier jo ikke akkurat bare "jeg er pen" da"

=p

Har ikke du noen inntrykk å komme med da? Synes det er SÅ artig å høre om =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første innlegget ditt:

"Men jeg synes du er vanskelig å plasere.. litt rødlig hår, ikke sånn kjempeglad i å pynte deg, åpen for det meste? "

Andre innlegget ditt:

"Jeg ser for meg en japansk tegneseriefigur, ala disse i Pokemon og slikt, med en anelse innblanding av hattifnattisme og hufsa.

Du er definitivt mørk. Og liker høner. "

Bestem deg! :P

Den andre beskrivelsen var av Hatsumomo. Det var bare haha-delen som egentlig var til deg =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

HAHAHA.

Jeg ser for meg en japansk tegneseriefigur, ala disse i Pokemon og slikt, med en anelse innblanding av hattifnattisme og hufsa.

Du er definitivt mørk. Og liker høner.

Oh, nå skjønte jeg. Hatsumomo er pokemonfigur, altså *notere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, nå skjønte jeg. Hatsumomo er pokemonfigur, altså *notere :D

*snøft* pokemonfigur *ler*

Og jeg som trodde nicket hørtes så eksotisk og fint ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest plukk og mix

Hvordan enkelte DOLere ser ut baserer seg vel ikke kun på inntrykk. En hel mengde av dem "ligger" på DOL-galleriet med tilgjengelig bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Litt "jålete" og pene:togli, darkpink, angelica, mary poppins, laguna, babette, glimtipper,neanoor.

Litt husmødre/husfedre: flisa, jubalong70, ugga bugga, mrxx, msophie, gyda, dorthe, lillemus, gemini, åsemor, muriel.

Litt spaca/vågal: darkpink, persille, sdd, princess peach, amber sun, ulvinnen, caloni.

Litt udefinerbare: prozak, keinstein, musikeren,kaffepiken,mariafly.

Kommer ikke på flere navn så får unnskylde de jeg ikke husket :)

Meg da, meg da!!!??!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serendipity

Sist jeg gjettet på utseende til noen her så bommet jeg veeeeeeeeeldig, så tror jeg er svært dårlig på å gjette ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker nicket ditt, jeg. Ser for meg en slags mørk rosa/på grensen til lilla farge. Og den fargen forbinder jeg med litt sånn spaca, dermed forbinder jeg deg med litt spaca. Av en eller annen grunn så tror jeg at du og Glimtipper er ganske like stilmessig.

Hm. Jeg har _ikke_ en sånn limegrønne og lilla flagre botanikk-klær, med store messingsmykker og tørkle rundt håret stil, asså. Det er så langt bort fra meg man kan komme.

Men jeg har også et inntrykk av at jeg og Glimtipper er like, men det er pga øynene hennes på DOL-galleriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Hm. Jeg har _ikke_ en sånn limegrønne og lilla flagre botanikk-klær, med store messingsmykker og tørkle rundt håret stil, asså. Det er så langt bort fra meg man kan komme.

Men jeg har også et inntrykk av at jeg og Glimtipper er like, men det er pga øynene hennes på DOL-galleriet.

Jeg har ikke vært på DOL-galleriet og sett, så jeg har ikke inntrykket mitt derifra, iallfall.

Og nei, ikke noe limegrønt og botanikk-klær og sånt jeg tenkte på, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Hehe nå er jeg svært glad i lyse klær da, spesielt hvit og lyseblått. Og liker godt litt lyse pastell farger.

Vet ikke helt hva eterisk betyr forresten? Samme som i engelske etheral? Som i litt svevende, søkende type? Isåfall ikke det helt meg ;)

Ja, litt sånn var og vever. Men det er ikke sikkert det stemmer, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

*snøft* pokemonfigur *ler*

Og jeg som trodde nicket hørtes så eksotisk og fint ut ;)

Om det hjelper, så synes mange at nicket mitt minner om "salami" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...