Gå til innhold

FU: Hvem tror dere er pene?


DarkPink

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 249
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • DarkPink

    56

  • hare1365380455

    30

  • ShitDiddelyDo

    16

  • Glimtipper

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Det høres ut som en veldig god teori. Tror jeg baserer veldig mange av inntrykkene på assosiasjoner med navnet. Det skulle jeg tenkt mer igjennom da jeg valgte nick! =p

Men så kan det jo også hende at de med et visst utseende og en viss personlighet også velger den type navn da. Noen som ikke er så opptatt av hår og klær osv, ville heller kanskje ikke kalle seg "babydoll" liksom =)

Men jeg er egentlig opptatt av både hår, klær og sminke, selv om nicket skulle tilsi noe annet *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Freya er alt for sjenert til å si sånt. ;)

Jepp. Hehe. Og jeg tror den kommentaren jeg hadde, som fikk Peach til å si det, hadde vert litt for røff kost for Freya også, hun hadde nok ikke syntes det var så kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Litt "jålete" og pene:togli, darkpink, angelica, mary poppins, laguna, babette, glimtipper,neanoor.

Litt husmødre/husfedre: flisa, jubalong70, ugga bugga, mrxx, msophie, gyda, dorthe, lillemus, gemini, åsemor, muriel.

Litt spaca/vågal: darkpink, persille, sdd, princess peach, amber sun, ulvinnen, caloni.

Litt udefinerbare: prozak, keinstein, musikeren,kaffepiken,mariafly.

Kommer ikke på flere navn så får unnskylde de jeg ikke husket :)

Åh, tusen hjertelig takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er egentlig opptatt av både hår, klær og sminke, selv om nicket skulle tilsi noe annet *hehe*

Hm.. jeg som ville plassert deg i husmorkategorien =)

Men jeg synes du virker veldig trivelig, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Fordi jeg liker nicket ditt! Og nå hører det til deg, ser du....:)

Ååå ja. :)

Får være litt prinsesseaktig en stund til da... Det er jo ganske gøy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Princess Peach

Jepp. Hehe. Og jeg tror den kommentaren jeg hadde, som fikk Peach til å si det, hadde vert litt for røff kost for Freya også, hun hadde nok ikke syntes det var så kult.

Hihi, var det noe om brekningsrefleks igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hm.. jeg som ville plassert deg i husmorkategorien =)

Men jeg synes du virker veldig trivelig, da!

Tja, jeg har vært veldig husmor de to siste årene, men skal snart ut i jobb igjen!

Dessuten finnes det mange hotte husmødre rundt omkring *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, var det noe om brekningsrefleks igjen? :)

Hehehe. Jeg sa noe sånt som at hvis jeg ser en fyr med en god snusleppe som lener seg selvsikkert tilbake i stolen, så hender det at jeg tenker "ÅH, dra meg hjem etter håret og ta meg NÅ".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Hehehe. Jeg sa noe sånt som at hvis jeg ser en fyr med en god snusleppe som lener seg selvsikkert tilbake i stolen, så hender det at jeg tenker "ÅH, dra meg hjem etter håret og ta meg NÅ".

Hehe, ja, det var det! Det var jo så bra sagt at jeg ble nokså imponert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også svart på en slik tråd før og bommet voldsomt.

Jeg tror vi synes Laguna er pen fordi nicket høres "pent" ut - forstår noen dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det var det! Det var jo så bra sagt at jeg ble nokså imponert. :)

Hehe. En samtale hvor noen kaller meg kul eller noe annet jeg gjerne vil være, glemmer jeg aldri =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også svart på en slik tråd før og bommet voldsomt.

Jeg tror vi synes Laguna er pen fordi nicket høres "pent" ut - forstår noen dette?

Jepp, det er som Togli sier, og jeg er helt enig. Gjør ikke noe om du bommer, gøy å høre lell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Hehe. En samtale hvor noen kaller meg kul eller noe annet jeg gjerne vil være, glemmer jeg aldri =p

Fint at jeg har gjort et dypt inntrykk på noen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Ååå ja. :)

Får være litt prinsesseaktig en stund til da... Det er jo ganske gøy. :)

Du kan leke at du er prinsessen som leter etter erten; du har jo nok av senger å teste ut...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...