Gå til innhold

FU: Hvem tror dere er pene?


DarkPink

Anbefalte innlegg

hare1365380455

Akkurat nå vet jeg ikke om jeg skal gråte eller le...hehe..jeg er da langt yngre enn en bestemor i alle fall,har ikke rukket å få egne barn ennå :)

Så du er rett over de 20?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 249
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • DarkPink

    56

  • hare1365380455

    30

  • ShitDiddelyDo

    16

  • Glimtipper

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lucy Lou

Så du er rett over de 20?:)

Ehm..litt eldre, teoretisk sett så kunne jeg hatt barn i skolealder da:) Men har ikke funnet mannen i mitt liv ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å bli lagt merke til ;-)

"Hawkwind - Mørkt, kort hår. Litt muskler, middels høy for en mann. Fornuftig og gjennomtenkt."

Mørkt, kort hår - stemmer forsåvidt. Sparer til Kåre Willoch sveis, og kommer nærmere og nærmere år for år *s*

Litt muskler - litt er vel stikkordet ja. Lite synlige vil nok være min beskrivelse.

Middels høy - tja, rett i underkant av 190 cm er kanskje snittet nå...? Men er vel bredden på overkroppen som legges merke til mer enn høyden okke som - kommer aldri til å bruke skjorter mindre enn XL uansett hvor lite jeg veier ;-)

Fornuftig og gjennomtenkt - et ideal jeg sikter mot ihvertfall. Er nok noe mer reflektert i RL enn jeg tendenserer mot å være her inne *s*

Er du SÅ høy??

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå vet jeg ikke om jeg skal gråte eller le...hehe..jeg er da langt yngre enn en bestemor i alle fall,har ikke rukket å få egne barn ennå :)

Hahaha, wops. Aner ikke hvor jeg fikk det ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

Enn _meg_, da?

:-))

Det første jeg tenker er lang og slank og sunn kropp. En fornuftig og hyggelig jente, men kanskje litt streng? Enkel klesstil. Men vill gjetting fra min side altså. Synes det var en morsom tråd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By request, her er mine antakelser. Jeg skriver litt om personlighet også, jeg, for det synes jeg er viktigst ;)

DarkPink - Sexy, mørk og mystisk. Litt rocka stil (goth?), men er annerledes på innsiden. Vil gjerne ha tre barn og hund. Snill.

jubalong70 - Lett overvektig, mørkhåret. Pen. Sterk, men omsorgsfull. Gjennomtenkt.

ShitDiddelyDo - Kjekk. Ikke mye kroppshår ;) Veltrent. Ganske sexy og selvsikker. Snill, men vet hva han vil. Tydelig.

Mary Poppins - Halvlangt, brunt hår. Rundt 1,70 høy. Slank. Ambisiøs, men glad i en fest eller fem. Flink til mye.

Togli - Hårfarge usikkert. Mellomhøy og veldig søt. Snill og tålmodig.

Trultemor26 - Mørkt hår. Pen, men ikke så utpreget i klesstilen. Litt utålmodig, liker at ting skjer.

Åsemor - Pen. Litt høy. Opptatt av utseendet. Trives godt med familielivet, men har også mange andre mål. Tydelig personlighet.

Shira12 - Rødt hår. Ellers ingen spesiell oppfatning.

Dorthe - Rødt hår. Tynn (det vet jeg allerede). Fornuftig og kanskje litt blasert. Rolig, behagelig å være sammen med.

Sofline - Brunt hår, kanskje litt overvektig? Veldig koselig. Avslappende.

Hawkwind - Mørkt, kort hår. Litt muskler, middels høy for en mann. Fornuftig og gjennomtenkt.

Lillemus - Lav, mørkt kort hår. Litt utydelig kroppsspråk. Tålmodig og snill.

Cecily - Blondt hår i en hestehale. Litt perfeksjonist.

Tålmodig?! Jeg?! *Hehehehehe*

Og hva mener du med "litt utydelig kroppsspråk"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enn _meg_, da?

:-))

Hehe, dere spør på eget ansvar altså!

Du er rundt 40, lysebrunt hår, litt rund, store bakearmer (!), smart, og har en smittende latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Ehm..litt eldre, teoretisk sett så kunne jeg hatt barn i skolealder da:) Men har ikke funnet mannen i mitt liv ennå.

30 da? Jeg tror forresten du har lyst hår og er student...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du SÅ høy??

*ler*

Er nok det gitt.

189 cm på morgenen, 188 cm på kvelden.

Men - som sagt - det er ikke høyden som legges merke til hos meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tålmodig?! Jeg?! *Hehehehehe*

Og hva mener du med "litt utydelig kroppsspråk"???

Jeg synes du er _myyyye_ mer sexy enn Brad Pitt, kjære! *riste på hodet* Jaaada, helt sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenker er lang og slank og sunn kropp. En fornuftig og hyggelig jente, men kanskje litt streng? Enkel klesstil. Men vill gjetting fra min side altså. Synes det var en morsom tråd :-)

Aimabel forbinder jeg med kjærlighet. Men fatter ikke hvorfor.

Jeg er blitt sunnere, takket være Prozak, som ga meg et puff i riktig retning; har kuttet ut all svart/ brun brus og spiser sunnere.

Utover det er jeg lita og har ca 9 kg for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

By request, her er mine antakelser. Jeg skriver litt om personlighet også, jeg, for det synes jeg er viktigst ;)

DarkPink - Sexy, mørk og mystisk. Litt rocka stil (goth?), men er annerledes på innsiden. Vil gjerne ha tre barn og hund. Snill.

jubalong70 - Lett overvektig, mørkhåret. Pen. Sterk, men omsorgsfull. Gjennomtenkt.

ShitDiddelyDo - Kjekk. Ikke mye kroppshår ;) Veltrent. Ganske sexy og selvsikker. Snill, men vet hva han vil. Tydelig.

Mary Poppins - Halvlangt, brunt hår. Rundt 1,70 høy. Slank. Ambisiøs, men glad i en fest eller fem. Flink til mye.

Togli - Hårfarge usikkert. Mellomhøy og veldig søt. Snill og tålmodig.

Trultemor26 - Mørkt hår. Pen, men ikke så utpreget i klesstilen. Litt utålmodig, liker at ting skjer.

Åsemor - Pen. Litt høy. Opptatt av utseendet. Trives godt med familielivet, men har også mange andre mål. Tydelig personlighet.

Shira12 - Rødt hår. Ellers ingen spesiell oppfatning.

Dorthe - Rødt hår. Tynn (det vet jeg allerede). Fornuftig og kanskje litt blasert. Rolig, behagelig å være sammen med.

Sofline - Brunt hår, kanskje litt overvektig? Veldig koselig. Avslappende.

Hawkwind - Mørkt, kort hår. Litt muskler, middels høy for en mann. Fornuftig og gjennomtenkt.

Lillemus - Lav, mørkt kort hår. Litt utydelig kroppsspråk. Tålmodig og snill.

Cecily - Blondt hår i en hestehale. Litt perfeksjonist.

"Togli - Hårfarge usikkert. Mellomhøy og veldig søt. Snill og tålmodig."

Tålmodighet er absolutt ikke min sterkeste side, men snill er jeg :-)

Håret er nesten svart og jeg er 172 cm høy. "Veldig søt" vet jeg ikke akkurat om jeg er. Tror jeg er ganske så gjennomsnittlig og litt over snittet når jeg har pønta meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucy Lou

30 da? Jeg tror forresten du har lyst hår og er student...

hva baserer du det på da? :) Litt interessant å høre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok det gitt.

189 cm på morgenen, 188 cm på kvelden.

Men - som sagt - det er ikke høyden som legges merke til hos meg ;-)

Hva da?? *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

hva baserer du det på da? :) Litt interessant å høre...

Vet ikke.... Bare det jeg tenker når jeg ser nicket nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violsa

Nå fikk jeg riktignok ikke opp noe bilde der, men jeg er ikke spesielt muskuløs lenger, så det er ingen fare for at jeg ser ut som hva-det-nå-var som lå der. :)

Ca. 90 kilo og 184 cm. Det er vel ganske normal størrelse.:)

SDD og Prozak ser ut som totale sexguder og alle jentene flyr etter de på byen og de får ikke gå i fred for hysteriske jenter :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok det gitt.

189 cm på morgenen, 188 cm på kvelden.

Men - som sagt - det er ikke høyden som legges merke til hos meg ;-)

Nope.....det er væremåten tror jeg...*s*

Sindig, rolig og avbalansert.....Åsså alltid så innmari fornuftig...:-)

I motsetning til noen av oss andre..*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tålmodig?! Jeg?! *Hehehehehe*

Og hva mener du med "litt utydelig kroppsspråk"???

At du er litt forsiktig og avventende noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SDD og Prozak ser ut som totale sexguder og alle jentene flyr etter de på byen og de får ikke gå i fred for hysteriske jenter :P hehe.

Jeg tror ikke noen av dem er så veldig billedskjønne. Men jeg tror de har greie kropper, kul stil, og at de _oser_ av sexy selvsikkerhet og sjarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dere spør på eget ansvar altså!

Du er rundt 40, lysebrunt hår, litt rund, store bakearmer (!), smart, og har en smittende latter.

Du er kul! *S*

Og har et godt humør, selv om du kan være litt skarp iblant (ikke nå).

Jeg baker ganske mye (elsker matlaging!), men bakerarmer tror jeg ikke jeg har? *titter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...