Gå til innhold

FU: Hvem tror dere er pene?


DarkPink

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 249
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • DarkPink

    56

  • hare1365380455

    30

  • ShitDiddelyDo

    16

  • Glimtipper

    11

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

Litt "jålete" og pene:togli, darkpink, angelica, mary poppins, laguna, babette, glimtipper,neanoor.

Litt husmødre/husfedre: flisa, jubalong70, ugga bugga, mrxx, msophie, gyda, dorthe, lillemus, gemini, åsemor, muriel.

Litt spaca/vågal: darkpink, persille, sdd, princess peach, amber sun, ulvinnen, caloni.

Litt udefinerbare: prozak, keinstein, musikeren,kaffepiken,mariafly.

Kommer ikke på flere navn så får unnskylde de jeg ikke husket :)

Udefinerbar? Kult! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Synes jeg har sagt blid og alt det der om hver eneste en jeg nesten. Men jeg er mer opptatt av store bakearmer og sorte øyne enn krig og fred og sånn =p

Og når opptil flere tror at jeg er sexy og morsom, så har jeg det som plommen i egget ;D

Jeg hører at jeg får sorte øyne når jeg har sex. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Princess Peach

Å, så morsom tråd dette ble, så synd at jeg var på jobb i natt! *grem*

Fikk jo ikke fisket til meg noen sexy karakteristikker heller, faen. *høhø* >:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

Aimabel forbinder jeg med kjærlighet. Men fatter ikke hvorfor.

Jeg er blitt sunnere, takket være Prozak, som ga meg et puff i riktig retning; har kuttet ut all svart/ brun brus og spiser sunnere.

Utover det er jeg lita og har ca 9 kg for mye...

Aimabel betyr elskverdig. Kanskje litt innbilsk å velge akkurat det, men alle mennesker er da elskverdige :-)

Jeg liker å bli oppfattet som snill, men jeg kan sikkert være slem av og til også.

Org, jeg tenker nok organisere, strukturere, perfekssonist. En ryddig jente!

Utseendet kan nok ikke avgjøres etter nick nei, hvis det da ikke er ei som kalles bolla/streken ellerno :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du er _myyyye_ mer sexy enn Brad Pitt, kjære! *riste på hodet* Jaaada, helt sant!

Men jeg synes min kjære er mye mer sexy enn Brad Pitt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hey, det var da pent tenkt! :-) :-) :-) Jippi!

Jeg tenker, sånn uten å ha peiling på ordentelig så klart (Og hopper dermed selvsagt over de jeg faktisk har møtt..!;-)) omtrent sånn.

Jeg tror du er pen. Ung, rocka, snerten, sexy og morsom...Jeg er ikke sikker på om jeg ville gått på byen med deg en gang ;-P Du ville sikker fått alle drinkene..;-P

Jeg tror Glimtipper og Persille også er pene og rocka jenter.

I tillegg tror jeg Amber sun og Mary Poppins er babes, og jeg tror vin er pen.

Av mannfolka innbiller jeg meg (som mange andre!;-)) at SDD er litt av en loveboat, men jeg tror også at Goliath er kjekk, og at Prozak er barsk på en litt sånn Harley aktig måte..;-P

Dessuten tror jeg Tonie er ei snerten dame.

Jeg tror ikker mye mere og, mn det var det jeg kom på å skrive.

Og igjen: så kult! Yeah! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "jålete" og pene:togli, darkpink, angelica, mary poppins, laguna, babette, glimtipper,neanoor.

Litt husmødre/husfedre: flisa, jubalong70, ugga bugga, mrxx, msophie, gyda, dorthe, lillemus, gemini, åsemor, muriel.

Litt spaca/vågal: darkpink, persille, sdd, princess peach, amber sun, ulvinnen, caloni.

Litt udefinerbare: prozak, keinstein, musikeren,kaffepiken,mariafly.

Kommer ikke på flere navn så får unnskylde de jeg ikke husket :)

Meg glemte du;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så morsom tråd dette ble, så synd at jeg var på jobb i natt! *grem*

Fikk jo ikke fisket til meg noen sexy karakteristikker heller, faen. *høhø* >:)

Jeg synes du er sexy! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, det var da pent tenkt! :-) :-) :-) Jippi!

Jeg tenker, sånn uten å ha peiling på ordentelig så klart (Og hopper dermed selvsagt over de jeg faktisk har møtt..!;-)) omtrent sånn.

Jeg tror du er pen. Ung, rocka, snerten, sexy og morsom...Jeg er ikke sikker på om jeg ville gått på byen med deg en gang ;-P Du ville sikker fått alle drinkene..;-P

Jeg tror Glimtipper og Persille også er pene og rocka jenter.

I tillegg tror jeg Amber sun og Mary Poppins er babes, og jeg tror vin er pen.

Av mannfolka innbiller jeg meg (som mange andre!;-)) at SDD er litt av en loveboat, men jeg tror også at Goliath er kjekk, og at Prozak er barsk på en litt sånn Harley aktig måte..;-P

Dessuten tror jeg Tonie er ei snerten dame.

Jeg tror ikker mye mere og, mn det var det jeg kom på å skrive.

Og igjen: så kult! Yeah! :-)

Hehe. Enig i mye, men jeg tviler på det er grunn til å bekymre seg for drinkene.. =)

(Jeg tar aldri imot drinker heller, foressten..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...