Gå til innhold

FU: Hvem tror dere er pene?


DarkPink

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

SDD og Prozak ser ut som totale sexguder og alle jentene flyr etter de på byen og de får ikke gå i fred for hysteriske jenter :P hehe.

Jeg skal ikke snakke for prozak, men du hadde i hvert fall blitt overrasket hvis du måtte meg og tror det der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 249
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • DarkPink

    56

  • hare1365380455

    30

  • ShitDiddelyDo

    16

  • Glimtipper

    11

Mest aktive i denne tråden

Du er kul! *S*

Og har et godt humør, selv om du kan være litt skarp iblant (ikke nå).

Jeg baker ganske mye (elsker matlaging!), men bakerarmer tror jeg ikke jeg har? *titter*

Når er jeg skarp, a?

Nesten så jeg ser deg for meg som Gurine i dagros. Oppbretta ermer, og store, gode overarmer som knar for harde livet, med et glis som titter opp. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke snakke for prozak, men du hadde i hvert fall blitt overrasket hvis du måtte meg og tror det der. :)

Fordi du er utenomjordisk pen, eller fordi du ikke oser selvsikkerhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke snakke for prozak, men du hadde i hvert fall blitt overrasket hvis du måtte meg og tror det der. :)

wops, innbilsk, trodde den var til meg =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nemmen. Jeg som trodde du bare syntes jeg var rar og sur.

Synes ikke det er det minste rart at du får så mange assosiasjoner jeg, gjør det selv.

Jeg er ganske høy, 1.75, og kan ikke fordra store øreringer. Men ellers tror jeg alt klaffer. Mørkt hår, rocka stil (eller noen ganger 50-talls grease-type stil), og knæsj rød lepepstift.

Om jeg synes godt på byen vet jeg neimen ikke. Kunne vert kult å vite. Men i såfall er det _ikke_ pga det lange, lyse håret eller utringningen..

Hehe, nope. Jeg synes overhodet ikke du er rar og sur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva da?? *spent*

At jeg er litt sånn bamsetype, bred og kraftig.

Og i motsetning til hva man kan forvente, så er jeg relativt stille og forsiktig i væremåte og kroppsspråk - ikke helt hva man forventer av en svær bamse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucy Lou

Jeg skal ikke snakke for prozak, men du hadde i hvert fall blitt overrasket hvis du måtte meg og tror det der. :)

Får jo egentlig inntrykk av det da;)

Jeg leser mest på dette forumet og fått med meg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope.....det er væremåten tror jeg...*s*

Sindig, rolig og avbalansert.....Åsså alltid så innmari fornuftig...:-)

I motsetning til noen av oss andre..*flirer*

Tja, fornuften kan saktens diskuteres ;-)

Men er nok ganske avbalansert ja; selv om jeg nok fremstår som roligere enn hva jeg faktisk er - tidvis.

Kan kunsten med å bruke emosjonelle masker jeg og vettu ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucy Lou

Nope.....det er væremåten tror jeg...*s*

Sindig, rolig og avbalansert.....Åsså alltid så innmari fornuftig...:-)

I motsetning til noen av oss andre..*flirer*

hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er litt sånn bamsetype, bred og kraftig.

Og i motsetning til hva man kan forvente, så er jeg relativt stille og forsiktig i væremåte og kroppsspråk - ikke helt hva man forventer av en svær bamse ;-)

Sånn er hunder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke snakke for prozak, men du hadde i hvert fall blitt overrasket hvis du måtte meg og tror det der. :)

Tror svært mange her inne ville fått hakaslepp om de visste hvor reflektert du er i RL ihvertfall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Fordi du er utenomjordisk pen, eller fordi du ikke oser selvsikkerhet?

Jeg vet ikke. Jeg registrerer dog at ikke damene kaster seg over meg så ofte jeg hadde likt.

Selvsikkerheten varierer vel fra gang til gang, og avhenger nok mye av humør og sinnstilstand.

Ellers tror jeg at jeg ser helt normal ut. Verken det ene eller det andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er jeg skarp, a?

Nesten så jeg ser deg for meg som Gurine i dagros. Oppbretta ermer, og store, gode overarmer som knar for harde livet, med et glis som titter opp. Haha.

Aner virkelig ikke, DarkPink. Men ser deg for meg... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er hunder også.

...og jeg som ikke kan fordra hunder - og synes katter er det optimale husdyret *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Jeg registrerer dog at ikke damene kaster seg over meg så ofte jeg hadde likt.

Selvsikkerheten varierer vel fra gang til gang, og avhenger nok mye av humør og sinnstilstand.

Ellers tror jeg at jeg ser helt normal ut. Verken det ene eller det andre. :)

Jeg tror nok du er typen jeg kunne kasta meg over. Spesielt siden du ikke er mottagelig for min flørt, da blir jeg bare enda mer bestemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Tro om jeg har skrevet nok innlegg til at noen har en mening om meg?

*skrape i gulvet*

;-)

Du har en baby hjemme. Du er ung og har en samboer som er et par år eldre enn deg. Du har brunt hår og er pen!

tror:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...