Gå til innhold

FU: Hvem tror dere er pene?


DarkPink

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 249
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • DarkPink

    56

  • hare1365380455

    30

  • ShitDiddelyDo

    16

  • Glimtipper

    11

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455

Nå fikk jeg riktignok ikke opp noe bilde der, men jeg er ikke spesielt muskuløs lenger, så det er ingen fare for at jeg ser ut som hva-det-nå-var som lå der. :)

Ca. 90 kilo og 184 cm. Det er vel ganske normal størrelse.:)

Det var en fyr med noen unormale store lår! Merkelig at du ikke fikk sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det var en fyr med noen unormale store lår! Merkelig at du ikke fikk sett det.

Jeg sitter på en vrien maskin. Sliter med en del bilder og diverse.

Nei, låra mine har aldri vært gedigne. Selv da jeg forsøkte var det ikke mulig å få dem til å bli spesielt svære.

Men jeg sykler mye om dagen, så de begynner i hvert fall å bli småseige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg sitter på en vrien maskin. Sliter med en del bilder og diverse.

Nei, låra mine har aldri vært gedigne. Selv da jeg forsøkte var det ikke mulig å få dem til å bli spesielt svære.

Men jeg sykler mye om dagen, så de begynner i hvert fall å bli småseige. :)

Fyren på bildet var unormal, og det var utrolig stygt! Han bruker nok gedigne bukser også, og jeg kan ikke tro han har fått de musklene uten noe hjelp (doping eller noe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Fyren på bildet var unormal, og det var utrolig stygt! Han bruker nok gedigne bukser også, og jeg kan ikke tro han har fått de musklene uten noe hjelp (doping eller noe).

Så dem nå. Jupp, de var voksne. Men det der var også beina til en velvokst bodybuilder. De ser ofte groteske ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

By request, her er mine antakelser. Jeg skriver litt om personlighet også, jeg, for det synes jeg er viktigst ;)

DarkPink - Sexy, mørk og mystisk. Litt rocka stil (goth?), men er annerledes på innsiden. Vil gjerne ha tre barn og hund. Snill.

jubalong70 - Lett overvektig, mørkhåret. Pen. Sterk, men omsorgsfull. Gjennomtenkt.

ShitDiddelyDo - Kjekk. Ikke mye kroppshår ;) Veltrent. Ganske sexy og selvsikker. Snill, men vet hva han vil. Tydelig.

Mary Poppins - Halvlangt, brunt hår. Rundt 1,70 høy. Slank. Ambisiøs, men glad i en fest eller fem. Flink til mye.

Togli - Hårfarge usikkert. Mellomhøy og veldig søt. Snill og tålmodig.

Trultemor26 - Mørkt hår. Pen, men ikke så utpreget i klesstilen. Litt utålmodig, liker at ting skjer.

Åsemor - Pen. Litt høy. Opptatt av utseendet. Trives godt med familielivet, men har også mange andre mål. Tydelig personlighet.

Shira12 - Rødt hår. Ellers ingen spesiell oppfatning.

Dorthe - Rødt hår. Tynn (det vet jeg allerede). Fornuftig og kanskje litt blasert. Rolig, behagelig å være sammen med.

Sofline - Brunt hår, kanskje litt overvektig? Veldig koselig. Avslappende.

Hawkwind - Mørkt, kort hår. Litt muskler, middels høy for en mann. Fornuftig og gjennomtenkt.

Lillemus - Lav, mørkt kort hår. Litt utydelig kroppsspråk. Tålmodig og snill.

Cecily - Blondt hår i en hestehale. Litt perfeksjonist.

Morsomt å bli lagt merke til ;-)

"Hawkwind - Mørkt, kort hår. Litt muskler, middels høy for en mann. Fornuftig og gjennomtenkt."

Mørkt, kort hår - stemmer forsåvidt. Sparer til Kåre Willoch sveis, og kommer nærmere og nærmere år for år *s*

Litt muskler - litt er vel stikkordet ja. Lite synlige vil nok være min beskrivelse.

Middels høy - tja, rett i underkant av 190 cm er kanskje snittet nå...? Men er vel bredden på overkroppen som legges merke til mer enn høyden okke som - kommer aldri til å bruke skjorter mindre enn XL uansett hvor lite jeg veier ;-)

Fornuftig og gjennomtenkt - et ideal jeg sikter mot ihvertfall. Er nok noe mer reflektert i RL enn jeg tendenserer mot å være her inne *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Så jeg skriver sexy jeg da? "

Jeg innser hvor dumt det høres ut, men det er en kombinasjon av hva du skriver og (og det høres jo enda dummere ut) nicket ditt.

Du, som laguna (synes ikke det er rart at hun nevnes i en sånn sammenheng), skriver nøyaktig det dere føler for, dere har humor, dere er ikke redde for hva andre tror om dere, begge skriver godt og ingen av dere eier spesielt mye skam i forhold til å brette ut deres tanker rundt ... det meste. Det er kult.

Jeg innbiller meg at du er ganske lav. Mellom 160-170 centimeter, du har mørkt hår (sikkert nicket ditt som forteller meg det), du bruker leppestift med kraftig farge (det er imponerende hva jeg ser for meg!), og kjører en smårocka stil. Du synes godt på byen.

Jeg tror også du har godt synlige dingster i øra.

Idiotisk? Jupp. :)

Nemmen. Jeg som trodde du bare syntes jeg var rar og sur.

Synes ikke det er det minste rart at du får så mange assosiasjoner jeg, gjør det selv.

Jeg er ganske høy, 1.75, og kan ikke fordra store øreringer. Men ellers tror jeg alt klaffer. Mørkt hår, rocka stil (eller noen ganger 50-talls grease-type stil), og knæsj rød lepepstift.

Om jeg synes godt på byen vet jeg neimen ikke. Kunne vert kult å vite. Men i såfall er det _ikke_ pga det lange, lyse håret eller utringningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å bli lagt merke til ;-)

"Hawkwind - Mørkt, kort hår. Litt muskler, middels høy for en mann. Fornuftig og gjennomtenkt."

Mørkt, kort hår - stemmer forsåvidt. Sparer til Kåre Willoch sveis, og kommer nærmere og nærmere år for år *s*

Litt muskler - litt er vel stikkordet ja. Lite synlige vil nok være min beskrivelse.

Middels høy - tja, rett i underkant av 190 cm er kanskje snittet nå...? Men er vel bredden på overkroppen som legges merke til mer enn høyden okke som - kommer aldri til å bruke skjorter mindre enn XL uansett hvor lite jeg veier ;-)

Fornuftig og gjennomtenkt - et ideal jeg sikter mot ihvertfall. Er nok noe mer reflektert i RL enn jeg tendenserer mot å være her inne *s*

Jeg synes du er veldig reflektert her inne og synes alltid det er interessant å lese svarene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Morsomt å bli lagt merke til ;-)

"Hawkwind - Mørkt, kort hår. Litt muskler, middels høy for en mann. Fornuftig og gjennomtenkt."

Mørkt, kort hår - stemmer forsåvidt. Sparer til Kåre Willoch sveis, og kommer nærmere og nærmere år for år *s*

Litt muskler - litt er vel stikkordet ja. Lite synlige vil nok være min beskrivelse.

Middels høy - tja, rett i underkant av 190 cm er kanskje snittet nå...? Men er vel bredden på overkroppen som legges merke til mer enn høyden okke som - kommer aldri til å bruke skjorter mindre enn XL uansett hvor lite jeg veier ;-)

Fornuftig og gjennomtenkt - et ideal jeg sikter mot ihvertfall. Er nok noe mer reflektert i RL enn jeg tendenserer mot å være her inne *s*

"Sparer til Kåre Willoch sveis, og kommer nærmere og nærmere år for år *s*"

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg da? hmf, ingen som kjenner meg nei, snufs!

Nåmmen, stakkar.

Jeg ser deg for meg som en sprek bestemor med litt frekke meninger, og langt, langt rett, grått, fint hår.

Men du må komme med dine inntrykk av de andre da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hare1365380455

Nåmmen, stakkar.

Jeg ser deg for meg som en sprek bestemor med litt frekke meninger, og langt, langt rett, grått, fint hår.

Men du må komme med dine inntrykk av de andre da =)

Bestemor? Jeg trodde hun var yngre enn det.. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Ææææææææsj! Det der er ikke veltrent, det der er sjukt!

Ja, sdd skrev "grotesk" og det er jeg enig i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg ser for meg at du er pen, lysebrunt hår, smiler mye, og har en litt sporty stil."

Det stemmer ganske bra, bortsett fra det med lysebrunt hår. Jeg er blond. :)

"Men hvis det er du som tidligere var Freya, så ser jeg for meg en sjenert, mørk skjønnhet som jobber som journalist =p"

Ja, jeg var tidligere Freya, og: LOL! :D Sjenert er nok det eneste som passer av den beskrivelsen. ;)

Jøss, er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By request, her er mine antakelser. Jeg skriver litt om personlighet også, jeg, for det synes jeg er viktigst ;)

DarkPink - Sexy, mørk og mystisk. Litt rocka stil (goth?), men er annerledes på innsiden. Vil gjerne ha tre barn og hund. Snill.

jubalong70 - Lett overvektig, mørkhåret. Pen. Sterk, men omsorgsfull. Gjennomtenkt.

ShitDiddelyDo - Kjekk. Ikke mye kroppshår ;) Veltrent. Ganske sexy og selvsikker. Snill, men vet hva han vil. Tydelig.

Mary Poppins - Halvlangt, brunt hår. Rundt 1,70 høy. Slank. Ambisiøs, men glad i en fest eller fem. Flink til mye.

Togli - Hårfarge usikkert. Mellomhøy og veldig søt. Snill og tålmodig.

Trultemor26 - Mørkt hår. Pen, men ikke så utpreget i klesstilen. Litt utålmodig, liker at ting skjer.

Åsemor - Pen. Litt høy. Opptatt av utseendet. Trives godt med familielivet, men har også mange andre mål. Tydelig personlighet.

Shira12 - Rødt hår. Ellers ingen spesiell oppfatning.

Dorthe - Rødt hår. Tynn (det vet jeg allerede). Fornuftig og kanskje litt blasert. Rolig, behagelig å være sammen med.

Sofline - Brunt hår, kanskje litt overvektig? Veldig koselig. Avslappende.

Hawkwind - Mørkt, kort hår. Litt muskler, middels høy for en mann. Fornuftig og gjennomtenkt.

Lillemus - Lav, mørkt kort hår. Litt utydelig kroppsspråk. Tålmodig og snill.

Cecily - Blondt hår i en hestehale. Litt perfeksjonist.

Imponert!

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucy Lou

Bestemor? Jeg trodde hun var yngre enn det.. Hm.

Akkurat nå vet jeg ikke om jeg skal gråte eller le...hehe..jeg er da langt yngre enn en bestemor i alle fall,har ikke rukket å få egne barn ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...