Gå til innhold

FU: Hvem tror dere er pene?


DarkPink

Anbefalte innlegg

Vanskelig å forklare, DarkPink.

Jeg savner en edit-funksjon her på dol, så kunne jeg bytta ut ordet "skarp" med "tør stå for egne meninger". Det er ikke det samme som skarp - men ikke så langt ifra heller.

Hah, se det, med litt masing får man det akkurat som man vil ;)

Neida, jeg tåler både komplimenter og kritikk, synes bare det er kjempeinteressant å høre hvordan folk oppfatter meg på godt og vondt. Og da må jeg være helt sikker på at jeg skjønner hva de mener =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 249
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • DarkPink

    56

  • hare1365380455

    30

  • ShitDiddelyDo

    16

  • Glimtipper

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lucy Lou

Slank, mot tynn, sårbar, litt grå mus, tar ikke mye plass, men en veldig god og nær venn som lett åpner opp en til en.

Nei, dette er mitt inntrykk: fargerik, humoristisk, og byr på seg selv. Langt blondt hår og liker å kle seg i litt hippiestil. Pen:) Og blå øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dere spør på eget ansvar altså!

Du er rundt 40, lysebrunt hår, litt rund, store bakearmer (!), smart, og har en smittende latter.

ja, jeg spør også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Tja, etter nok øl og/eller vin så er du vel ikke akkurat stillferdig da *s*

Men du har kanskje endret deg noe på det området de siste årene...?

Nei ... jeg har vel egentlig ikke det. Henger fortsatt igjen i ungdommen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæ, jeg har litt krøller, men håret er halvlangt og ikke spesielt stort.

Ingen smykker og dinglerier!

Men jeg skjønte plutselig assosiasjonen din når jeg smakte litt mer på nicket mitt :-)

Hehe. Greit, jeg innrømmer det!

Jeg så bare for meg en sånn vill dukke som spretter opp av en kasse med hei filliokus kom frem, og prøvte å oversette det til en person =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

"Jeg tror f.eks. jeg ville trodd en dame som skrev skikkelig bitchy så ut som en skikkelig furie. :)"

Takkskarruha! :P

Du er da ikke bitchy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er mitt inntrykk: fargerik, humoristisk, og byr på seg selv. Langt blondt hår og liker å kle seg i litt hippiestil. Pen:) Og blå øyne.

Alt dette passet egentlig litt tror jeg...bortsett fra at jeg har farget håret mørkt....og ikke er sånn innamri hippestil...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys, fager, litt sjenert.

Svak for litt tøffe typer (?), ei god mor, snill, omsorgsfull. Liker en fest i ny og ne, og da blomstrer yellow. Tror jeg. *S*

Stemmer det....:-)....

*tror jeg må lysne håret igjen jeg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spennende, mystisk person, liker du det overnaturlige?

Tja, jeg syns det kan være spennende å lese om (men det syns jeg i grunnen om alt), men er vel egentlig realist hva slike fenomener angår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Greit, jeg innrømmer det!

Jeg så bare for meg en sånn vill dukke som spretter opp av en kasse med hei filliokus kom frem, og prøvte å oversette det til en person =p

Haha!

*BØ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dem nå. Jupp, de var voksne. Men det der var også beina til en velvokst bodybuilder. De ser ofte groteske ut.

huff! bodybuildere ser IKKE pene ut i det hele tatt....

mye bedre med veltrent eller til og med litt den andre veien om jeg måtte velge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

huff! bodybuildere ser IKKE pene ut i det hele tatt....

mye bedre med veltrent eller til og med litt den andre veien om jeg måtte velge;)

Vel, det mener jeg også, og det hadde jeg ment hvis jeg var kvinne, men jeg så ikke sånn på det for 5-6-7 år siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen kvinnfolk som er omsorgsfulle, avslappede, empatiske, sympatiske, forutsigbare, oppmerksomme, blide .... drømmer seg bort....

he? ha ? spretter opp og kommer tilbake til den harde virkelighet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det mener jeg også, og det hadde jeg ment hvis jeg var kvinne, men jeg så ikke sånn på det for 5-6-7 år siden. :)

Godt du tok til fornuft da;)

samme gjelder for damer synes jeg, hold deg i form for all del, men milde himmel så stygt det er når de bygger muskler som noen gjør...

hver sin lyst antar jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys, pen, slank, og god, men litt sjenert i senga ;)

"Lys, pen, slank, og god, men litt sjenert i senga ;)"

vel, jeg var lys og slank for noen år siden hehe. Nå er jeg rødhåra og har litt å ta i :P

god i senga? Hehe. Jeg håper jo det da, men det er vel ikke noe jeg selv kan si så mye om ;) Kan nok være litt sjenert til tider, men jeg er med på veldig mye rart, selv om jeg har noen grenser. Dog nåværende typen min har fått meg til å kaste en del hemninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen kvinnfolk som er omsorgsfulle, avslappede, empatiske, sympatiske, forutsigbare, oppmerksomme, blide .... drømmer seg bort....

he? ha ? spretter opp og kommer tilbake til den harde virkelighet.....

Synes jeg har sagt blid og alt det der om hver eneste en jeg nesten. Men jeg er mer opptatt av store bakearmer og sorte øyne enn krig og fred og sånn =p

Og når opptil flere tror at jeg er sexy og morsom, så har jeg det som plommen i egget ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...