Gå til innhold

Hva gjør jeg ??

Anbefalte innlegg

Gjest for å si nei !!!!

Hei !

Håper å få noen gode råd her, for nå er jeg sliten og fustrert.

Jeg jobber full tid i barnehage,..har to små barn,..og sliter for tiden med dobbelsidig lungebetennelse.

Har i tillegg en mann som jobber på ettermiddag og kveld, så når jeg kommer fra jobb har vi ca en time sammen før han drar,..og alt arbeid faller på meg,...men her er problemet:

Har noen naboer som er lærere,..og som er så heldige at de allerede har tatt ferie. De har også små barn ( skole og barnehage), og disse også har ferie,..men det virker som de kjeder seg på dagtid,...for når vi kommer hjem fra jobb og barnehage,..kommer deres barn hit og vil være her ,..gjerne flere stykker ..hver dag.

Det er slitsomt med barn ( mange barn ) rundt seg fra tidlig på morran til ca 20.00 på kvelden.

Hvordan kan jeg si fra på en pen måte, at jeg ikke synes det er like greit hver dag.Venter liksom at foreldrene kan stoppe dem selv,..særlig når de kjenner min situasjon,....men nei....

Håper på noen gode råd,..til ei som har vanskelig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237232-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med bb71.

Her i nabolaget bytter vi på å ha ungene, og det synes jeg er kjempefint. Noen ettermiddager har vi barna her og det er litt kaos en stund. Andre ettermiddager er barna mine hos naboene, og det er stille og rolig.

Egentlig litt rart at naboene ikke tilbyr seg det. Skjønner forsåvidt at det synes det kan være greit å være litt ungefri, men det gjelder jo også deg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237232-hva-gj%C3%B8r-jeg/#findComment-1824758
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...