mira21365380999 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Jeg mener ikke å heve fingeren eller si at dere er dårlige mennesker,men jeg stiller meg litt undrende til det dere skriver om,. å bruke ritalin for å få overskudd,eller å "bare forsøke en gang" Har barn selv som bruker dette i små mengder,men kunne aldri falt meg inn å forsøke dette selv.Enda jeg muligens burde forsøkt en gang bare for å oppleve selv hva jeg gir mitt barn.Men føler det er galt,om enn bare for å se evt.hvordan det virker.Men jeg har ikke adhd,og dette er et medikament som skal ha streng oppfølging og er aldeles forbudt å bruke hvis ikke ditt egetnavn står på pakken!Mulig jeg er en dårlig mor iogmed at jeg selv ikke vil engang forsøke mitt barns tabletter,men jeg stoler på at han har fått de på bakgrunn av korrekt diagnose og at jeg ser at barnet mitt har det bedre generellt.Men jeg kan forstå at foreldre kan ha tanker om å erfare selv hva de gir barnet sitt. 0 Siter
vida Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg synes det er fint at du ikke tar medisiner som ikke er skrevet ut til deg - har ungen din diabetes tar ikke du insulin - om om man anerkjenner at det finnes tilstander som trenger ritalin rent medisinsk, tar man selvfølgelig ikke det om man ikke har diagnosen selv. Det vil jo ikke virke på samme måte på deg. Å ta andres medisiner synes jeg vitner om liten respekt for diagnosesetting - og det synes jeg i alle fall ikke foreldre eller foresatte bør drive med. 0 Siter
chanti Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det er sant , man "prøver " ikke barnets medisiner ved diabetes , hjertelidelser , stoffskiftesykdommer ol heller :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.