Gå til innhold

Utenom: sykemeldt i lang tid-hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest hilsenmegher

Utenom tema, men her er det nå antiklimaks. Jeg er sykemeldt etter en operasjon og skal være i ro i flere uker. Barnet er i barnehage, og far i huset er velvilligheten selv når han kommer hjem fra arbeid og jeg får den beste service. Jeg kan ikke gjøre husarbeide eller arbeide i hagen - og bortsett fra å nyte det å være i ro: hva skal jeg finne på i tre uker??

Fortsetter under...

Gjest Marres

Lucky girl!! Mange ville ha forbarmet seg over lat mann :)

Ettersom jeg regner med hverdagen er full fart resten av året så er det vel bare å nyte det!

Hva med en god bok/bøker? Føttene på bordet og på med tv'n?? Ryddig av skap, gamle esker, papirer?

Du vet du er bortskjemt, ja?:)

Annonse

Det kan være ganske sløvende å bare være i ro. Sjekk ut med legen hvor mye aktivitet du kan ha. Kanskje kan du gå turer eller sykle eller svømme?

Men det er helt sikkert deilig å bare ta det med ro å kun tenke på å komme til hektene igjen. Det er bare så tungt å komme i gang igjen, det var iallefall min erfaring

Lese noen av de bøkene du ikke har fått tid til å lese før.

Oppdatere fotoalbum - kanskje scrapbooke litt.

Rydde i noen klesskap - rolig og forsiktig - hvis du kan.

Skrive brev til kjente og kjære.

Dole!!!!!

Vaske gardiner, stryke dem og henge dem opp igjen.

Gjest Shira12

Da jeg hadde det slik etter en operasjon så jeg mye film. Det var så mange bra filmer jeg ikke har hatt tid til og se tidligere.

Jeg leste litt. Og spilte på min lillesøsters Gameboy, alt til og få tiden til og gå hva ;-)

Og jeg dolet ganske masse, ikke alltid jeg orket og skrive så mye, men jeg var i kulissene her.

Gjest strikke er gøy!

Da kan du strikke!

Det finnes så masse nytt fint garn der ute, så jeg kan ikke få nok :o)

For tiden er jeg hekta på Opalgarn som jeg kjøper på Tveita i Oslo, men om du ikke bor i nærheten har hun nettbutikk også:

www.maudsgarn.no

Hun som eier butikken er bare såå hyggelig og det er kjempegod service der!

God bedring uansett hva du finner på!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...