Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel

Det var da ingen som skrev noe om graviditet, det var uken _etter_ at de hadde fått baby. Pappaen har vel fått barn like mye som mammaen, selv om han ikke har gått gravid eller født barnet. At pappaen tar mye av stell osv av babyen den første tiden er vanlig, det er en grunn til at fedre får to ukers omsorgspermisjon etter barnets hjemkomst.

Gravid eller ei. Naboen har ikke noe med å blande seg borti sin nabos hagestell.

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi

9

• cecily

6

• NeaNoor

6

• Solsikkefrø

2

Mest aktive i denne tråden

hehe ;) tror det var bare jeg som var gravid, selv om han kunne virke sånn i oppførsel selv de siste ukene av svangerskapet *fnis*

Hehe, det var det jeg tenkte på, ettersom du skrev noe ang. det i dine innlegg før fødselen.

Og det var absolutt ikke meningen å rakke ned på deg/dere, slik enkelte under her har inntrykk av. :-)

Så lenge dere ikke er veldig gode venner eller har en slags avtale om at sånne ting er greit (og det virker ikke sånn for meg), så har hun faktisk ingenting i din hage å gjøre. Selv om det kanskje (sannsynligvis) var godt ment.

Jeg opplevde faktisk noe liknende selv for ikke så lenge siden. Jeg kom hjem fra jobb, og jammen var rosebuskene mine klipt ned, gitt. De skulle jo klippes, så sånn sett var det ikke noe problem, men jeg ble irritert likevel. Jeg vet jo ikke hundre prosent sikkert hvem som gjorde det, men regner med at det er samme dama som feier innkjørselen til leilighetene våre _hver_ dag....

"Jammen, jammen, jeg _liker_ hengende og sjuskete rosebusker" ;-)

*host* bedet mitt burde absolutt hatt besøk av en hjelpende nabo.

Hehe, det var det jeg tenkte på, ettersom du skrev noe ang. det i dine innlegg før fødselen.

Og det var absolutt ikke meningen å rakke ned på deg/dere, slik enkelte under her har inntrykk av. :-)

Det er snart 13 år siden jeg fødte sist, så du må forveklse meg med noen andre....

Annonse

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152041269' post='3195424]

Og du må da forstå at det ikke var frekt ment fra cecily sin side?

Smilefjes indikerer vennlighet

Hva indikerer potetnesa di?

Min indikerer at jeg stikker den oppi det meste jeg finner interessant.

Sånn c",)

Annonse

Jeg ville blitt sittende og gruble og lure på om plenklippinga hennes er et slags budskap om at min hage er til sjenanse for andre.

Så ville jeg lurt på hvorfor hun så seg nødt til å hjelpe meg. Jeg er da ikke syk.

Til sist ville jeg småmistenksomt spekulert på om hun forventer en eller annen slags gjengjeld - HVA er det hun kommer til å spørre meg om i morgen som jeg blir nødt til å svare ja på av takknemlighetsgjeld..??

Jeg foreslår at du gjør gjengjeld ved å f.eks snike deg inn og sette i gang med å pusse vinduene hennes? ;o)

Gjest glaice

Det gjorde naboen vår også en gang. Uka etterpå kom han valsende inn i stua vår og kunngjorde at nå var det vår tur å klippe hans plen. Samboer leste til eksamen, men det hjalp ikke. Plenen skulle klippes. Naboen var politi og ganske autoritær....

Er det mulig? Noe av det dummeste jeg har hørt!

Gjest Debra irl

Tja. Hvis naboen din er som min svigerfar, mener hun nok å være grei, bare på en veldig invaderende måte. Svigerfar er SÅ stolt og fornøyd med seg selv når han kan ringe oss og fortelle at "jammen er ikke jeg er super nabo" Jeg er så grei at jeg har til og med klippet hekken for dem i dag". Og jeg trenger vel ikke fortelle hvor forbanna og muggen han ble da jeg spurte om han trodde naboene _ville_ ha hekken klippet. SELvfølgelig vil de det! Det kan da ikke se slik ut....

Puh- som du skjønner, ennå en grunn til ikke å tilbringe mest mulig tid med svigers.

Men som sagt, mye mulig din nabo er like "snill".

Det gjorde naboen vår også en gang. Uka etterpå kom han valsende inn i stua vår og kunngjorde at nå var det vår tur å klippe hans plen. Samboer leste til eksamen, men det hjalp ikke. Plenen skulle klippes. Naboen var politi og ganske autoritær....

Hadde naboen gjort det hos meg hadde jeg lagt med ned på gulvet og ledd meg skvett ihjel!

De hadde aldri turt å overlate noe så velstelt i mine hender....He, he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...