Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I påsken stod vi i kø i over en time for å komme inn i Dyerparken... DET er kjedelig det, men utålmodige barn og greier. Vi har årskort (hytta ligger 20 min unna) men du kan kjøpe billetter på nett også på dyreparken.no

Buss vet jeg ingenting om dessverre. Vi kjører - gratis parkering med årskort.

Bare for å være litt grei, ville jeg bare tilføye at jeg personlig har sett kilometer lange bilkøer forårsaket av dyreparken i Kristiansand. Det aller lureste er sikkert å kjøpe billetter på forhånd og så ta buss fra byen og ut til selve dyreparken.

Vi skulle heldigvis rett fram, og da trafikken nesten stoppet opp trodde vi at det var en trafikkulykke eller noe - men det var bare bilkøen inn til dyreparken som var kaosårsaken.

Det er nok lurt å kjøpe billetter på forhånd som de andre anbefaler her.

Når det er høysesong så er det ofte laaaaange køer for billetter og det hender at det er lang kø pga biler som vil parkere.

Var der faktiskt i dag tidlig kl 10:30 og da var det endel folk, parkeringsplassen var nesten full. Men bare ca. 3 meter med folk i kø etter billetter.

heldigvis så har vi årskort :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...