Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på besøk hos noen venner av oss som hadde en smart lekegrind.

Den er mindre enn den vanlige firkantede i tre. Den har ingen bunn, men kun et teppe som ligger på gulvet. Teppet er festet i lekegrinden, slik at den ikke skyves rundt.

Det beste, er at denne lekegrinden har en dør som er enkel å åpne for store barn og voksne, men umulig for et lite barn. Dermed slipper man å bøye seg over grinden og det er jo kjekt for oss som har litt problemer med ryggen...

Men, hvor får jeg kjøpt denne lekegrinden og hvilket merke er det? Disse som jeg kjenner har nemlig fått lekegrinden i gave, og vet ikke hvor den ble kjøpt. Men tror kanskje den ble kjøpt i Danmark i sin tid..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237525-lekegrind/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi har en slik. Merket er BabyDan. Jeg kjøpte den i en vanlig babyutstyrsbutikk for 5 år siden.

Har vært kjempefornøyd med den og anbefaler den på det varmeste. Den koster flesk (1400,- den gang), men er absolutt verdt pengene.

koster 1690,- nå. men jeg har virkelig lyst på den.

fant en forhandler som er i nærheten, så jeg kjøper den i morgen.

fint å høre at du har bra erfaring med den. synes det er så kjekt med den døren, jeg. lett å åpne/lukke og slipper å bøye meg over lekegrinden for å ta inn/ut barnet.

dessuten er det kjekt for større søsken å leke i lekegrinden sammen med babyen. de følte seg utenfor i den vanlige grinden, for der var det kun babyen som kunne være. Den tåler jo ikke større barn. da knekker vel bunnen :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237525-lekegrind/#findComment-1829151
Del på andre sider

koster 1690,- nå. men jeg har virkelig lyst på den.

fant en forhandler som er i nærheten, så jeg kjøper den i morgen.

fint å høre at du har bra erfaring med den. synes det er så kjekt med den døren, jeg. lett å åpne/lukke og slipper å bøye meg over lekegrinden for å ta inn/ut barnet.

dessuten er det kjekt for større søsken å leke i lekegrinden sammen med babyen. de følte seg utenfor i den vanlige grinden, for der var det kun babyen som kunne være. Den tåler jo ikke større barn. da knekker vel bunnen :-(

Akkurat det jeg også synes er fint med den. I tillegg kan eldre barn leke der alene også, uten å bli forstyrret av babyen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237525-lekegrind/#findComment-1829286
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...