Gå til innhold

Vi beholdt plassen vår hos ICBF

Anbefalte innlegg

Gjest Juliansmamma

Hei, hei :-)

*kryssefingre-hjelp* - så mye det trengs oversendes herved!

Julian og dere fortjener virkelig at noe skjer snart! Spennende tider :-)

Hilsen og klem fra

Ligeså, kjære deg. Spennende tider fremover....

Tusen takk ;-)

Fortsetter under...

Gjest Mor til to fra LP

Hei på deg Juliansmamma!

Har fulgt med deg her inne, og tror med sikkerhet nå at jeg vet hvem du er...:-) Tror dere var de fantastiske som tok bilde av vår deilige lille tulle på LP da vi hadde fått tildeling?? Vi har hadde da en gutt på 3, også fra LP, og fikk hilse på dere en ukes tid før dere reiste hjem i 2002.....

Synd med situasjonen med hensyn til de private barnehjemmene, men kjenner flere som har gått over til ICBF, og som selvfølgelig synes det er absolutt like flott :-) Nå vil jeg bare si at vi krysser det vi har for at alt skal gå super duper fort fort dere, og ønsker dere lykke, lykke til :-)

Stor klem fra famile på fire fra Bergen!

Gjest Juliansmamma

Hei på deg Juliansmamma!

Har fulgt med deg her inne, og tror med sikkerhet nå at jeg vet hvem du er...:-) Tror dere var de fantastiske som tok bilde av vår deilige lille tulle på LP da vi hadde fått tildeling?? Vi har hadde da en gutt på 3, også fra LP, og fikk hilse på dere en ukes tid før dere reiste hjem i 2002.....

Synd med situasjonen med hensyn til de private barnehjemmene, men kjenner flere som har gått over til ICBF, og som selvfølgelig synes det er absolutt like flott :-) Nå vil jeg bare si at vi krysser det vi har for at alt skal gå super duper fort fort dere, og ønsker dere lykke, lykke til :-)

Stor klem fra famile på fire fra Bergen!

Hei på deg, og tusen takk.

Jo, det kan stemme fint det...juli/aug 2002??? Har bildet på pc'n fortsatt, fant det da jeg ryddet litt her. Gøy å høre fra deg.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...