Gå til innhold

7 eller 8 dager på sydenferie?

Anbefalte innlegg

Det blir vel en smakssak (og litt økonomi) men ved å velge 7-dagers tur til "syden" så spises jo mye av turen opp til reising, og man ender med en 6 dagers tur?

Er noen hundrelapper forskjell på 7 og 8 dager, hva ville dere valgt? På 8 dager kan vi dessuten få et litt bedre hotell ser det ut til, i forhold til prisen på 7 dager.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237591-7-eller-8-dager-p%C3%A5-sydenferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg ville valgt å være der 8 dager, men jeg tror du har bestemt deg allerede :)

Det er jo ikke så ofte en har anledning til å reise dit da..

Ulempen med 8 dager utelot jeg: Hjemkomst kl 03:15... Med en 2-åring på slep blir det veldig slitsomt, tror jeg. Det var egentlig det jeg stusset på, og fikk det ikke med.. :-)

Ulempen med 8 dager utelot jeg: Hjemkomst kl 03:15... Med en 2-åring på slep blir det veldig slitsomt, tror jeg. Det var egentlig det jeg stusset på, og fikk det ikke med.. :-)

Jeg ville valgt å gå for 8 dager likevel :) Det er lenge siden jeg har vært i syden, så jeg er jo litt misunnelig..!-)

Ble 7 dager i slutten av august, av hensyn til flytider. Men til gjengjeld bestilte vi businessclass på flyet (he-he, hvor ofte får man det til 500 kr for 2 voksne og 1 barn), og får en 2-roms med balkong og havutsikt beliggende rett på stranda. Lite leilighetskompleks, burde passe oss perfekt.

Gleeeede meg!! :o)

Solsikkefrø

Ble 7 dager i slutten av august, av hensyn til flytider. Men til gjengjeld bestilte vi businessclass på flyet (he-he, hvor ofte får man det til 500 kr for 2 voksne og 1 barn), og får en 2-roms med balkong og havutsikt beliggende rett på stranda. Lite leilighetskompleks, burde passe oss perfekt.

Alcudia park? Perfekt plass å ta med ungene på. Flott hotell, deilig badestrand, fin lekeplass for ungene (med bamse-klubb) og bassenger rett utenfor døren. Jeg har vært der to ganger med mine foreldre, og VIL tilbake dit!! Jeg savner den plassen!!

Oj,oj...hva kostet hele denne herligheten da?

God tur forresten!

Gjest togli

Alcudia park? Perfekt plass å ta med ungene på. Flott hotell, deilig badestrand, fin lekeplass for ungene (med bamse-klubb) og bassenger rett utenfor døren. Jeg har vært der to ganger med mine foreldre, og VIL tilbake dit!! Jeg savner den plassen!!

Heter det Alcudia Park fortsatt? Nå begynner jeg å mimre meg tilbake til min første sydenferie når jeg var 16 år gammel. Reiste sammen med foreldrene og søstrene mine. Hærlig ferie :-)

Annonse

Solsikkefrø

Heter det Alcudia Park fortsatt? Nå begynner jeg å mimre meg tilbake til min første sydenferie når jeg var 16 år gammel. Reiste sammen med foreldrene og søstrene mine. Hærlig ferie :-)

Tror det heter det ennå jah (men er jammen ikke helt sikker). Hvertfall kjempe flott plass, enig? jeg savner å være der... når man går å legger seg for kvelden kan man høre sirissene som lager sånn der "murre"-lyder.. og helt vindstille... og så er man oppe allerede klokken seks for å legge håndklær på solsengene, legger seg nedpå en times tid og står opp klokken 7 for å spise frokost og bade og kose seg! nei huff... mimrer så mye at jeg nesten blir trist her hehe ;)

Gjest togli

Tror det heter det ennå jah (men er jammen ikke helt sikker). Hvertfall kjempe flott plass, enig? jeg savner å være der... når man går å legger seg for kvelden kan man høre sirissene som lager sånn der "murre"-lyder.. og helt vindstille... og så er man oppe allerede klokken seks for å legge håndklær på solsengene, legger seg nedpå en times tid og står opp klokken 7 for å spise frokost og bade og kose seg! nei huff... mimrer så mye at jeg nesten blir trist her hehe ;)

Der er det tror jeg :-) :

http://www.hvsl.es/pmi/hojas/pmih0036.htm

Tjue år siden jeg var der (gubban som tida går..), men minnene sitter fortsatt som spikra :-)

Solsikkefrø

Der er det tror jeg :-) :

http://www.hvsl.es/pmi/hojas/pmih0036.htm

Tjue år siden jeg var der (gubban som tida går..), men minnene sitter fortsatt som spikra :-)

Åh jah! Det er den plassen! nærmer seg 20 år siden jeg var der sist selv ( var 4 og 8 år, reist der to ganger), og selv om det er mer en barnevennlig plass, så er det like kjekt for voksne!! ;))

Gjest togli

Er det veldig dyrt? (to voksne og et barn under 1 år).

Hmm, du skal betale bare for to voksne, mens jeg må betale for to voksne og tre barn.. Litt forskjell der kanskje ;-)

Vi var på Alcudia når eldstemann var 11 mnd. Kan huske det var ganske dyrt selv om det var i mai...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...