Gjest mij Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Det blir vel en smakssak (og litt økonomi) men ved å velge 7-dagers tur til "syden" så spises jo mye av turen opp til reising, og man ender med en 6 dagers tur? Er noen hundrelapper forskjell på 7 og 8 dager, hva ville dere valgt? På 8 dager kan vi dessuten få et litt bedre hotell ser det ut til, i forhold til prisen på 7 dager. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 8! (men aller helst 10;-) Eller mer!! :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg ville valgt å være der 8 dager, men jeg tror du har bestemt deg allerede Det er jo ikke så ofte en har anledning til å reise dit da.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg hadde valgt 8, og det virker som det er det du heller mot også 0 Siter
Gemini Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg ville nå helst valgt 14 dager jeg da. Men selvsagt 8 fremfor 7. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Jeg ville valgt å være der 8 dager, men jeg tror du har bestemt deg allerede Det er jo ikke så ofte en har anledning til å reise dit da.. Ulempen med 8 dager utelot jeg: Hjemkomst kl 03:15... Med en 2-åring på slep blir det veldig slitsomt, tror jeg. Det var egentlig det jeg stusset på, og fikk det ikke med.. :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ulempen med 8 dager utelot jeg: Hjemkomst kl 03:15... Med en 2-åring på slep blir det veldig slitsomt, tror jeg. Det var egentlig det jeg stusset på, og fikk det ikke med.. :-) Jeg ville valgt å gå for 8 dager likevel Det er lenge siden jeg har vært i syden, så jeg er jo litt misunnelig..!-) 0 Siter
Torv Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ville valgt 8 dager, selv om hjemkost er midt i natta! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ble 7 dager i slutten av august, av hensyn til flytider. Men til gjengjeld bestilte vi businessclass på flyet (he-he, hvor ofte får man det til 500 kr for 2 voksne og 1 barn), og får en 2-roms med balkong og havutsikt beliggende rett på stranda. Lite leilighetskompleks, burde passe oss perfekt. Gleeeede meg!! ) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ble 7 dager i slutten av august, av hensyn til flytider. Men til gjengjeld bestilte vi businessclass på flyet (he-he, hvor ofte får man det til 500 kr for 2 voksne og 1 barn), og får en 2-roms med balkong og havutsikt beliggende rett på stranda. Lite leilighetskompleks, burde passe oss perfekt. Gleeeede meg!! ) Alcudia park? Perfekt plass å ta med ungene på. Flott hotell, deilig badestrand, fin lekeplass for ungene (med bamse-klubb) og bassenger rett utenfor døren. Jeg har vært der to ganger med mine foreldre, og VIL tilbake dit!! Jeg savner den plassen!! 0 Siter
Torv Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Ble 7 dager i slutten av august, av hensyn til flytider. Men til gjengjeld bestilte vi businessclass på flyet (he-he, hvor ofte får man det til 500 kr for 2 voksne og 1 barn), og får en 2-roms med balkong og havutsikt beliggende rett på stranda. Lite leilighetskompleks, burde passe oss perfekt. Gleeeede meg!! ) Oj,oj...hva kostet hele denne herligheten da? God tur forresten! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Alcudia park? Perfekt plass å ta med ungene på. Flott hotell, deilig badestrand, fin lekeplass for ungene (med bamse-klubb) og bassenger rett utenfor døren. Jeg har vært der to ganger med mine foreldre, og VIL tilbake dit!! Jeg savner den plassen!! Heter det Alcudia Park fortsatt? Nå begynner jeg å mimre meg tilbake til min første sydenferie når jeg var 16 år gammel. Reiste sammen med foreldrene og søstrene mine. Hærlig ferie :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Eller mer!! :-) Ja, minst 14 !! ;-) Vi reiser til Spania for 17 dager snart :-) To uker er et par dager for lite og tre uker et par dager for mye ;-) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Heter det Alcudia Park fortsatt? Nå begynner jeg å mimre meg tilbake til min første sydenferie når jeg var 16 år gammel. Reiste sammen med foreldrene og søstrene mine. Hærlig ferie :-) Tror det heter det ennå jah (men er jammen ikke helt sikker). Hvertfall kjempe flott plass, enig? jeg savner å være der... når man går å legger seg for kvelden kan man høre sirissene som lager sånn der "murre"-lyder.. og helt vindstille... og så er man oppe allerede klokken seks for å legge håndklær på solsengene, legger seg nedpå en times tid og står opp klokken 7 for å spise frokost og bade og kose seg! nei huff... mimrer så mye at jeg nesten blir trist her hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Tror det heter det ennå jah (men er jammen ikke helt sikker). Hvertfall kjempe flott plass, enig? jeg savner å være der... når man går å legger seg for kvelden kan man høre sirissene som lager sånn der "murre"-lyder.. og helt vindstille... og så er man oppe allerede klokken seks for å legge håndklær på solsengene, legger seg nedpå en times tid og står opp klokken 7 for å spise frokost og bade og kose seg! nei huff... mimrer så mye at jeg nesten blir trist her hehe Der er det tror jeg :-) : http://www.hvsl.es/pmi/hojas/pmih0036.htm Tjue år siden jeg var der (gubban som tida går..), men minnene sitter fortsatt som spikra :-) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Der er det tror jeg :-) : http://www.hvsl.es/pmi/hojas/pmih0036.htm Tjue år siden jeg var der (gubban som tida går..), men minnene sitter fortsatt som spikra :-) Åh jah! Det er den plassen! nærmer seg 20 år siden jeg var der sist selv ( var 4 og 8 år, reist der to ganger), og selv om det er mer en barnevennlig plass, så er det like kjekt for voksne!! ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Åh jah! Det er den plassen! nærmer seg 20 år siden jeg var der sist selv ( var 4 og 8 år, reist der to ganger), og selv om det er mer en barnevennlig plass, så er det like kjekt for voksne!! ) Bare synd det er så dyrt å reise til Mallorca :-( 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Bare synd det er så dyrt å reise til Mallorca :-( Er det veldig dyrt? (to voksne og et barn under 1 år). 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Er det veldig dyrt? (to voksne og et barn under 1 år). Hmm, du skal betale bare for to voksne, mens jeg må betale for to voksne og tre barn.. Litt forskjell der kanskje ;-) Vi var på Alcudia når eldstemann var 11 mnd. Kan huske det var ganske dyrt selv om det var i mai... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.