Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jada, nå nærmer bursdagen seg med stormskritt. Har bestemt meg for å ønske ting han trenger og ikke leker og masse annet han ikke har brukt for. Så regntøy er en ting.. Ogsko. Hva er det som er ok merker? Merke spiller forsåvidt ingen rolle, men hvilke merker har god kvalitet? Bør ikke være rådyrt heller.. Vil gjerne ha noe som holder litt og tåler litt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237625-regnt%C3%B8y-til-ett%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi kjøpte et sett regntøy fra H&M da poden begynte i barnehagen som 1-åring og han brukte det i to år. Så overtok Snuppa det og brukte det også i et par år. Med unntak av at det nok falmet bittelitt etter ørten runder i vaskemaskina + at refleksbåndet rundt foten på buksa løsnet, så var settet like fint og helt. Anbefales!

Gjest Elextra

Regntøyet fra h&m har holdt leeeeenge her i gården, og har ikke blitt kastet/gitt bort før hun har vokst ut av det. Alltid tørr, mykt og godt, ingen slitasje - og billig :)

Har også et sett fra H&M, og synes det er ok, men dog ikke så billig, var vel like oppunder 200 pr. del, altså 400 for settet.

Betalte vel oppunder 600 for settet fra Helly Hansen og synes faktisk det er mer "value for money".

Men det blir jo en smaksak :-)

Gjest Persille

Har også et sett fra H&M, og synes det er ok, men dog ikke så billig, var vel like oppunder 200 pr. del, altså 400 for settet.

Betalte vel oppunder 600 for settet fra Helly Hansen og synes faktisk det er mer "value for money".

Men det blir jo en smaksak :-)

Hm, tror jeg bare betalte 149,- per del... Og så holdt det i 1,5 år.

Annonse

Vi har kjøpt regntøy på H&M, fra SparKjøp og Lindex, vi har vært veldig fornøyd med de.

Har prøvd HH èn gang, her gikk det hull i buksebaken etter kort tid.

Nå i vår, måtte vi ha nytt regntøy igjen, da annonserte de akkurat et tilbuds-regntøy hos G-Sport, så jeg kjøpte det der, 399,- for bukse og jakke. Det er mykt og deilig, og sist men ikke minst :), akkurat den rette rosa fargen :).

Gjest Elextra

Vi har kjøpt regntøy på H&M, fra SparKjøp og Lindex, vi har vært veldig fornøyd med de.

Har prøvd HH èn gang, her gikk det hull i buksebaken etter kort tid.

Nå i vår, måtte vi ha nytt regntøy igjen, da annonserte de akkurat et tilbuds-regntøy hos G-Sport, så jeg kjøpte det der, 399,- for bukse og jakke. Det er mykt og deilig, og sist men ikke minst :), akkurat den rette rosa fargen :).

Ene HH-buksen vår har vært brukt i tre år, og ser nesten ny ut :-).

Ang. sko, så anbefaler jeg at du tar med gutten for å kjøpe de. Velg en god skobutikk, for eksempel Agnar Hagen Sko på Majorstuen. Der vil du få masse hjelp :)

Er "mormor" som skal kjøpe sko til han... Lurte på om det er viktig med spesielle sko før han kan gå? Han står og går med støtte.. Regner med han kan gå når han er 13 mnd kanskje..? Vil ha sko som gir god støtte, men har ikke peiling på om det er noen spesielle sko som anbefalles?

Gjest hos oss

Er "mormor" som skal kjøpe sko til han... Lurte på om det er viktig med spesielle sko før han kan gå? Han står og går med støtte.. Regner med han kan gå når han er 13 mnd kanskje..? Vil ha sko som gir god støtte, men har ikke peiling på om det er noen spesielle sko som anbefalles?

DEt viktigste er at de får sett på foten hans, for å finne en type som passer.(Bred for, smal fot, høy vrist osv osv)

Støtter forslaget om Agnar Hagen sko i Bogstadveien, damene der har funnet sko til mine barn i alle år, og det har vi vært veldig fornøyd med.

Jeg synes skoene er viktig helt fra begynnelsen. Små babyføtter er så myke, så de burde passe helt perfekt i både størrelse og fasong. Derfor jeg anbefaler Agnar Hagen Sko, for der vet de alt om sånt :) (Jeg har jobbet der en stund.)

Om mormor skal kjøpe sko, så be henne ta med lillemann :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...