Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her f.eks.:

www.sabo.no

Sender kjapt i posten.

Kjøpte fra sabo før Mallorcaturen som vi nettopp har vært på. Er ikke særlig fornøyd. De sier at skriften er vannfast. Men skriften forsvant raskt hos oss. Tror ikke den tåler f.eks. solkrem/svette fra kropp som er innsmurt før skriften forsvinner.

Annonse

Gjest Persille

Kjøpte fra sabo før Mallorcaturen som vi nettopp har vært på. Er ikke særlig fornøyd. De sier at skriften er vannfast. Men skriften forsvant raskt hos oss. Tror ikke den tåler f.eks. solkrem/svette fra kropp som er innsmurt før skriften forsvinner.

http://www.travelsafety.no/

Gjest huff så dumt svar fra deg

I USA får man satt inn, en søkebrikke, lik den vi har på hunder.

Hadde det vært en ide?

Ellers foretrekker jeg å ha kontroll over barna mine, spesielt på steder der det er mye folk.

T.o.m. du kan helt sikkert være uheldig engang.

Hadde det vært en ide?

Ellers foretrekker jeg å ha kontroll over barna mine, spesielt på steder der det er mye folk.

Ja, vi andre VIL jo miste barna våre.

Herregud for et patetisk svar...

Annonse

Gjest eneste måte å være sikker

Hadde det vært en ide?

Ja for å være helt sikker så har du dem i bånd?

Hadde det vært en ide?

Alle foretrekker vel å ha kontroll på barna! Navnearmbånd er selvsagt ikke et alternativ til å passe på barna, men en ekstra sikkerhet om uhellet skulle være ute!

Svaret ditt fremstår som et forsøk på latterliggjøring, noe jeg synes du ikke har grunn til.

Om id-brikke som du beskriver finnes - noe jeg tviler på -ville det uansett ikke være til særlig hjelp. Som kjent må man skanne for å hente ut opplysningene i brikken.

sammfunnskritiker

Alle foretrekker vel å ha kontroll på barna! Navnearmbånd er selvsagt ikke et alternativ til å passe på barna, men en ekstra sikkerhet om uhellet skulle være ute!

Svaret ditt fremstår som et forsøk på latterliggjøring, noe jeg synes du ikke har grunn til.

Om id-brikke som du beskriver finnes - noe jeg tviler på -ville det uansett ikke være til særlig hjelp. Som kjent må man skanne for å hente ut opplysningene i brikken.

At den finnes, det er sant. Man får faktisk rimligere forsikring om en har en sånn.

At den finnes, det er sant. Man får faktisk rimligere forsikring om en har en sånn.

Ja vel, jeg ha bare hørt om id-brikke i klær, ikke under huden (som på katter og hunder.)

For å finne igjen barna om de har kommet bort fra foreldrene på gata hjelper brikken uansett ikke.

For øvrig skrives samfunn med en "m", regner med at du har rappet nicket.

sammfunnskritiker

Ja vel, jeg ha bare hørt om id-brikke i klær, ikke under huden (som på katter og hunder.)

For å finne igjen barna om de har kommet bort fra foreldrene på gata hjelper brikken uansett ikke.

For øvrig skrives samfunn med en "m", regner med at du har rappet nicket.

Jeg tenkte vi hadde godt, av enda en samfunnskritiker

Forvirra nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...