annegunn Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 altså vanlige bleier, ikke badebleier eller noe annet dumt - får man tak i det i Norge nå? I så fall hvor? 0 Siter
annegunn Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 De har det på Ultra der jeg bor. Og det er ikke tilfeldigvis Bryn,nei? 0 Siter
Else Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Har sett de på Spar kjøp. Men de er stein dyre..... 0 Siter
puttelull Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Hva er spesielt med disse bleiene? Spør av nysgjerrighet, ingenting annet! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Og det er ikke tilfeldigvis Bryn,nei? Nope.... 0 Siter
annegunn Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Skrevet 9. juli 2006 Hva er spesielt med disse bleiene? Spør av nysgjerrighet, ingenting annet! Kjøpte en pakke i England nå nettopp, og synes de er bedre enn pampers. Libero blir hun rød av. De var favoritten da niåringen min var bleiebarn også. Men finner jeg dem? Neeeiiii..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.