Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har angst + bp lidelse. Føler endelig "litt ro" etter halvannet år med mye vondt. At jeg er helt stabil tør jeg ikke å tro enda.

Nå gruer jeg veldig for ferieturen sammen med mann og vårt yngste barn.

Vet jeg må ta en god del medisiner og helst alkohol i tillegg for å våge meg ut på selve reisen (alt er så mye bedre når vi er framme)... Men det er ikke kjekt når vi har barn med, som enser og ser dette. Men det er den eneste måten for meg å våge å tro på at jeg klarer dette. Lurer veldig på å holde meg hjemme, men vet det er bedre å prøve....

Føler mye for bare å glemme hele turen.

Er så usikker..........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237780-hvorfor-reise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest starter ferien nå

Jeg også må reise bort til tross for dårlig form. Men har bestemt meg helt for at det kommer ikke alkohol inn i min munn i ferien. Tror ikke det er lurt å drikke når man er ustabil psykisk. Tar heller mere medisiner, tror jeg.

For meg er det ikke annet å gjøre enn å sette opp tempoet, sørge for å holde på med noe hele tiden, og så får jeg håpe noen slår meg i svime så jeg får sove om natta :).

Har ikke noe råd å gi deg annet enn det jeg erfarer selv, men skjønner deg ihvertfall veldig godt. God tur og husk hvor godt du får det etterpå når ferien er ferdig og samvittigheten din er helt hvit.....?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237780-hvorfor-reise/#findComment-1831626
Del på andre sider

Jeg også må reise bort til tross for dårlig form. Men har bestemt meg helt for at det kommer ikke alkohol inn i min munn i ferien. Tror ikke det er lurt å drikke når man er ustabil psykisk. Tar heller mere medisiner, tror jeg.

For meg er det ikke annet å gjøre enn å sette opp tempoet, sørge for å holde på med noe hele tiden, og så får jeg håpe noen slår meg i svime så jeg får sove om natta :).

Har ikke noe råd å gi deg annet enn det jeg erfarer selv, men skjønner deg ihvertfall veldig godt. God tur og husk hvor godt du får det etterpå når ferien er ferdig og samvittigheten din er helt hvit.....?

Takk for fine svar. Tror det skal gå greit. Må til tider skrive ned tanker og følelser å også høre andres mening.

Føler meg ikke så alene :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237780-hvorfor-reise/#findComment-1833658
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...