Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom endelig brevet vi har ventet sånn på. Vi har fått DISTRIKT :)Det ble Cali.Vi er så utrolig lettet og glade.

Håper flere har fått samme gladmelding i dag.

God sommer videre alle sammen.

Skrevet

Nok en gang GRATULERER! No begynner den verste ventetiden, men det er nok verdt det!

Klem

kristin691365380881
Skrevet

Dette var gledelige nyheter :)

Gratulerer så mye og lykke til med siste del av ventetiden!

Vennlig hilsen

Skrevet

Gratulerer så mye med ett stort skritt videre :-)

Skrevet

Hei og gratulerer så kjempemye med distrikt. Så spennende. Vi var selv i Cali i 2002 - fantastisk!

Håper dere får telefonen snart!

Hilsen

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt! Har sendt deg en mail. Bare spørr om det er noen dere lurer på. Dere har fått et supert distrikt!

Gjest Juliansmamma
Skrevet

Hurra, så flott. Måtte ventetida til tildeling gå bra, og FORT!!! Når sendte dere papirene til Col?

Mvh

Skrevet

Hurra, så flott. Måtte ventetida til tildeling gå bra, og FORT!!! Når sendte dere papirene til Col?

Mvh

Hei!

Takk :)Håper det går fort fremover nå.Vi sendte papirene til Colombia 6.april 2005. Ble godkjent 11.juli 2005.

Hilsen

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt! Har sendt deg en mail. Bare spørr om det er noen dere lurer på. Dere har fått et supert distrikt!

Takk! Har sendt deg en mail.

Hilsen

Skrevet

Nok en gang GRATULERER! No begynner den verste ventetiden, men det er nok verdt det!

Klem

Hei !

Ja nå begynner siste etappe i ventetiden, vi får håpe den ikke blir like lang. Spennende tider er det i hvertfall. Vi snakkes.

klem

WannaBeColombiaMum
Skrevet

Gratulerer!! Vi fikk også melding om distrikt idag - kanskje vi sees i Bogota? Det virker som det ofte går fort i Cali så det kan hende dere får tildeling raskt, får håpe det! Jeg tror ikke det er så mange fra Cundinamarca, men jeg håper ikke vi må vente så lenge, syns vi har ventet lenge nok nå..:o)

Blir ganske spennende fremover hvertfall!

Skrevet

Gratulerer!! Vi fikk også melding om distrikt idag - kanskje vi sees i Bogota? Det virker som det ofte går fort i Cali så det kan hende dere får tildeling raskt, får håpe det! Jeg tror ikke det er så mange fra Cundinamarca, men jeg håper ikke vi må vente så lenge, syns vi har ventet lenge nok nå..:o)

Blir ganske spennende fremover hvertfall!

Hei !

Gratulerer igjen til dere og :)

Står dere på Colombia listen ?

Hvor lenge har dere ventet...

Kansje vi ses i Bogota.

Håper det går fort nå.

Hilsen

michel1365380617
Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt til deg fra meg!!! Jeg skal oxo til Cali!!!

Skrevet

Hei og gratulerer med et utrolig flott distrikt.

Er noen år siden vi var der nå (2003). Utrolig hvor fort tiden går. Begge barna ville gjerne tilbake til Cali og Colombia nå, når jeg fortalte at noen venner også skal til Cali.

Lille gull her er blitt 3 år og er en sikkelig gutt:-)

Lykke til på siste etappe, måtte den gå fort!

Skrevet

Gratulerer sååå mye med distrikt!!!! Håper telefonen er rett rundt hjørnet ;o)

Mvh

Skrevet

Hei !

Ja nå begynner siste etappe i ventetiden, vi får håpe den ikke blir like lang. Spennende tider er det i hvertfall. Vi snakkes.

klem

Hei !

Tusen takk for koselige hilsener her inne. Det varmer.

Lykke til videre alle medventere.

Vennlig hilsen

Skrevet

Så mange som skal til Cali! Gratulerer :-))) Måtte tildeling kommer fort-fort!

Beste hilsen fra

Skrevet

grattis med Cali som distrikt.. så gøy at det er flere som venter fra samme distrikt,. kanskje dere reiser samtidig....?

Gjest Oleane
Skrevet

Gratulerer så mye med Cali som distrikt. Da er vi mange som venter sammen, vi fikk samme distrikt for snart 3 uker siden. Håper virkelig vi blir flere som reiser sammen:-)

Gjest ska.mam3
Skrevet

Gratulerer så masse. Kjempe kosligt at vi er flere som har fått samme distrikt.Blir spennende å følge hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...