Gjest anonymmm22 Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Når man har sex FØR eggløsning blir det da mestsannsynlig jente eller gutt? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Ingen fasit svar... men det sies at gutte-sædcellene er raskere svømmere enn jente-sædcellene. Jentesædcellene er mer utholdende og lever lengre i det sure miljøet i kvinnens underliv...sies det. Så det er spørs når samleie finner sted, da. Er det selve eggløsningsdagen, så vinner kanksje gutte-sædcella? er det et par dager FØR så har kansje guttesædcella dødd og jentesædcellene har større mulighet for å vinne??? Dette er meget spekulativt. Igjen- INGEN fasitsvar... 0 Siter
Gjest samfunnskritiker Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Ingen fasit svar... men det sies at gutte-sædcellene er raskere svømmere enn jente-sædcellene. Jentesædcellene er mer utholdende og lever lengre i det sure miljøet i kvinnens underliv...sies det. Så det er spørs når samleie finner sted, da. Er det selve eggløsningsdagen, så vinner kanksje gutte-sædcella? er det et par dager FØR så har kansje guttesædcella dødd og jentesædcellene har større mulighet for å vinne??? Dette er meget spekulativt. Igjen- INGEN fasitsvar... Jeg har hørt jentene i starten av eggeløsningen og gutt i slutten av syklusen. Sannsynligheten for. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Da er vel sannsynligheten litt større for at det blir jente. jentesædcellene kan leve litt lenger i limora enn guttesædcellene. Det har faktisk funket på alle våre tre barn (gutt, jente, jente). 0 Siter
PieLill Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Ja, det blir mest sannsynlig en jente eller gutt. ;-) mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Sjansen er større for jente men jeg tror ikke jeg kan gi noen garantier ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Vi fikk iallefall tre døtre på den måten ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.