Gå til innhold

Vi skal til Cali igjen!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

michel1365380617
Skrevet

Vi har fått distrikt og skal tilbake til den nydelige Cali atter en gang!!!!!!!! dette er bare så sinnsykt deilig!!!!!!!

Denn kommende storesøster har ledd seg i rosa ballkjole for å feire!!!

Super start på ferien!!!!

kristin691365380881
Skrevet

Åhh, gratulerer så mye med distrikt!

Lykke til med resten av ventetiden :)

Vennlig hilsen

Gjest Juliansmamma
Skrevet

Gratulerer så masse! Får håpe ventetida går fort.

Mvh

Skrevet

Gratulerer

Håper siste venteetappe går FORT.

WannaBeColombiaMum
Skrevet

Gratulerer!! Så bra å få samme distriktet igjen da! Håper det blir mange tildelinger fra Colombia i nærmeste fremtid :o)

Colombiamamma
Skrevet

Gratulerer så mye! Dere vet jo hva dere har i vente.

Håper alt går på skinner og at dere snart kan vende tilbake til Cali.

Vi hadde også et supert opphold der sist gang. Kan si det sånn; Vi hadde garantert ikke blitt skuffet om vi fikk lov å komme tilbake igjen.

Klem fra

Gjest alegre
Skrevet

åååå, det kribler i hele meg når jeg hører noen skal til Cali. Kan ikke tro det er 3.5 år siden vi møttes der...

Prinsessa skal vel kle seg i den rosa ballkjolen igjen om noen få dager ;-)

Gleder meg til å følge dere på veien fram mot tildeling!!!

michel1365380617
Skrevet

Gratulerer så mye! Dere vet jo hva dere har i vente.

Håper alt går på skinner og at dere snart kan vende tilbake til Cali.

Vi hadde også et supert opphold der sist gang. Kan si det sånn; Vi hadde garantert ikke blitt skuffet om vi fikk lov å komme tilbake igjen.

Klem fra

du får ta å flytte oss ett hakk videre!!

michel1365380617
Skrevet

åååå, det kribler i hele meg når jeg hører noen skal til Cali. Kan ikke tro det er 3.5 år siden vi møttes der...

Det må du nok regne med. Ho blir nemlig 4 år om 6 dager!!!!! Litt av ei gave. I fjord på bursdagen hennes fikk vi godkjenningfra Colombia!! Litt av en flaks

Colombiamamma
Skrevet

du får ta å flytte oss ett hakk videre!!

Det er alt gjort :-)

michel1365380617
Skrevet

Det er alt gjort :-)

så flott!!!!!!! er ehilt i ekstas her hjemme. Nå blir det dobbel feiring denne uken. Snuppa blir 4 år på lørdag!!!!Hipp Hurra for ho :-)

Skrevet

Hei! Må få si grattulere her inne også!!!!

Var på hytta da jeg fikk gladmeldingen fra dere :-) Jeg og gubben satt faktisk i går kveld å snakka om at nå måtte dere få distrikt snart :-) He, he... Litt morsomt da :-)

Mange klemmer fra

michel1365380617
Skrevet

Lurte bare på e liten ting. Skolejenta di, måtte hun ta noen vaksiner før dere dro å henta lillebror?

Skrevet

Gratulerer med et utrolig flott distrikt.

Fikk akkurat samme beskjed fra ei anna som også skal til Cali.

De var sammen med oss i Bogota i 2003.

Kan nesten ikke tro at det er 3 år og 1 mnd siden allerede.

Gratulerer med 4 års dagen neste lørdag.

Hilsen

michel1365380617
Skrevet

Gratulerer med et utrolig flott distrikt.

Fikk akkurat samme beskjed fra ei anna som også skal til Cali.

De var sammen med oss i Bogota i 2003.

Kan nesten ikke tro at det er 3 år og 1 mnd siden allerede.

Gratulerer med 4 års dagen neste lørdag.

Hilsen

tusen takk for gratulasjoner både på distrikt og til prinsessa.

Ser ut til å bli litt av en gjeng i cali denne gangen oxo. Vi var 5 norske par samtidig sist gagng.

Skrevet

tusen takk for gratulasjoner både på distrikt og til prinsessa.

Ser ut til å bli litt av en gjeng i cali denne gangen oxo. Vi var 5 norske par samtidig sist gagng.

Ja, dere var heldige da. Vi var alene mai 2003, det kom noen mens vi var der, men de fikk mye eldre barn, som heller ikke forstod vår eldste snuppe.

De sa faktisk begge to i dag at de ville tilbake til Cali nå, de ville gjerne reise sammen med reisefølget vårt hjem fra Bogota i 2003 som også har fått Cali som distrikt, men det sa jeg kanskje!!! hi hi!

Igjen gratulerer :-)

Skrevet

Gratulerer såååå mye med distrikt til dere også!!!! Håper telefonen er rett rundt hjørnet ;o)

Mvh

Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt! Håper telefonen kommer snart. Har selv en prins fra Cali,

Hilsen

Gjest alegre
Skrevet

Lurte bare på e liten ting. Skolejenta di, måtte hun ta noen vaksiner før dere dro å henta lillebror?

Ja, om jeg husker riktig så måtte hun ta Hepatitt A + hun fikk drikkevaksine mot turistdiare.

Ventetiden er jammen meg lang for dere som har dok. i Colombia. Husker vi sendte dok. for nr 2 til Colombia på storesøsters 4-års dag - og tildelingen kom nøyaktig 8 mnd. etterpå. Og vi syntes DET var lenge å vente...men totalt så hadde jo ventetiden vært lang ettersom vi bor i en treig kommune.

Lykke til igjen!

Skrevet

Hei !

GRATULERER så mye med distrikt. Håper det går fort videre. Vi har også fått Cali. Gleder oss veldig til vår første tur til Colombia :)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...