Gå til innhold

Hetere gutt...finger i rumpa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg vet hva mange tenker nå, at jeg må bli kvitt fordommene og ikke være så gammeldags.

MEN, saken er den at dama mi gjerne vil ha fingeren sin i rumpa mi mens vi har sex. Hun sier hun har hørt at dette skal være veldig godt. Jeg har fra tid tid annen min finger i hennes rumpehull, noe som er veldig godt for henne. Jeg er ikke helt fremmed for tanken, men likevel er jeg litt tilbakeholden.

Er et bare jeg som er gammeldags (og litt redd kanskje)?

Noen som har prøvd dette? Erfaringer?

Takk for svar :)

Fortsetter under...

Skrevet

Dette var jo virkelig et passende forum å poste innlegget i, he he..

Du får la henne prøve, så finner du ut om det er ok eller ei.

Skrevet

Litt feil forum her???

Det er mange menn som synes det er godt med noe i rompa - uten å være homofil!

La henne prøve. Liker du det ikke, så liker du det ikke.

Gjest maybeee
Skrevet

Leste en plass at g-punktet til gutte visstnok ligger ca 3cm inn i rumpehullet. Kanskje det er det hun har i tankene ;)

Skrevet

Hey - bytt forum. Vi småbarnsforeldre driver da ikke med slikt ;-)

Skrevet

Hey - bytt forum. Vi småbarnsforeldre driver da ikke med slikt ;-)

Ikke så unga ser det i hvert fall, håper jeg.

Annonse

Skrevet

Ikke så unga ser det i hvert fall, håper jeg.

Nei, og ikke blir det barn av det heller. Ærlig talt!

Skrevet

Påståelige tunger hevder at det skal være bra å stimulere prostata under orgasme.

Muligens for veldig spesielt interesserte.

Prostata ligger som kjent 5 cm innenfor analåpningen. Like bak hemorridene og det andre snakset.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fatter ikke hva du er redd for. Hva er det verste som kan skje?

Liker du det ikke har du i hvert fall prøvd. Liker du det; vel - da kan det jo ikke bli annet enn gøy.

Alt må prøves, og det her er jo strengt tatt ikke noe annet enn en bagatell jeg ikke engang forstår hvorfor du må tenke over.

matildes mor
Skrevet

Artig tema på forum for foreldre-småbarn.

Småbarns foreldre har som kjent ikke sex og husker heller ikke lengre om fingeren skal være bak eller fremme ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...