Gjest På ferie Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Er det noen som vet om èn bondegård med masse forskjellige dyr som til daglig er åpen i Oslo? Hva koster det? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Kampen Økologiske Bondegård, Bogstad, Ekeberg, 4H Lindeberg eller Skjerven i Maridalsveien. 0 Siter
Wibecke Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Kampen Økologiske Bondegård, Bogstad, Ekeberg, 4H Lindeberg eller Skjerven i Maridalsveien. Bogstad gård også!! Kjempe fint ved Bogstadvannet. MAsse fine dyr og fint område. Ekebergsletta, men der er det mest hester og fugler! God tur :-) 0 Siter
zitrus Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Rett utenfor Oslo, i Lørenskog, finner du Losby Gård. Flott turområde og badevann (Mønevann) i nærheten også (og golfbane for de voksne..) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Bogstad gård også!! Kjempe fint ved Bogstadvannet. MAsse fine dyr og fint område. Ekebergsletta, men der er det mest hester og fugler! God tur :-) Og griser, sauer, kaniner, geiter, kuer...Slett ikke bare hester og fugler på Ekeberg, og man får nærere kontakt med dyra enn på noen annen gård jeg har vært på i Oslo- området. EKT på Ekeberg drives etter Langedrag - prinsipper, samme familien som har det. Har hørt veldig mye bra om Jegstad gård i Vestby, men har ikke vært der selv. Synes Ekeberg er tusen ganger bedre enn Bogstad gård, der kommer man ikke alltid inn til dyra en gang. 0 Siter
Spirello Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 besteforeldrene dro med poden til 4H-gården på Lindeberg (kjempeflott åpen gård med masse dyr) forrige søndag, men den var sommerstengt... Hadde jeg vært deg ville jeg tatte n tur på Ekeberg. Der er det ridesenter med masse dyr: minigris, påfugl, kaniner, høner, geiter man kan klappe, ponnie ungene kan ri på for 20 eller 30 kr, og hester.. Er også lekestativ, benker, husker, sandkasse, kafe og kjempeålreit minigolfbane! anbefalles! Vi er der hvert år. i fjor hadde vi med niesa vår på 6 år og hun koste seg glugg i hjæl. Ble noen runder på ponnie ja.. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 besteforeldrene dro med poden til 4H-gården på Lindeberg (kjempeflott åpen gård med masse dyr) forrige søndag, men den var sommerstengt... Hadde jeg vært deg ville jeg tatte n tur på Ekeberg. Der er det ridesenter med masse dyr: minigris, påfugl, kaniner, høner, geiter man kan klappe, ponnie ungene kan ri på for 20 eller 30 kr, og hester.. Er også lekestativ, benker, husker, sandkasse, kafe og kjempeålreit minigolfbane! anbefalles! Vi er der hvert år. i fjor hadde vi med niesa vår på 6 år og hun koste seg glugg i hjæl. Ble noen runder på ponnie ja.. Enig med deg, hadde også valgt Ekeberg. Vi var der forrige helg med gutten vår på 4 år. Han storkoser seg der, stas med både dyrene og lekeplassene. Vi er der iallefall en gang hver sommer, har vært det siden eldstemann på 16 var baby. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.