Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener å huske at jeg har sett et sted en slags barnedusj - et spesielt "barnslig" dusjhode med feste, sånn at barnet kan få feste dusjhodet i lavere høyde enn det vanlige.

Har søkt litt på nettet uten å finne noe sånt. Noen andre som vet?

Poenget er altså et lavere feste for dusjen... Men det er mulig det er bare noe fixt oppi hodet mitt.

Det hadde ihvertfall vært fint, for nå er det interessant for vår 4-åring å dusje sjøl.

Vil gjerne ha svar!

Skrevet

Til og med ettåringen min klarer å dusje sjøl, er det ikke bare å holde dusjen da?

Skrevet

Til og med ettåringen min klarer å dusje sjøl, er det ikke bare å holde dusjen da?

Joda, og 1-åringen min også holder i dusjen sjøl. Men i det siste har 4-åringen vært veldig vanskelig å få vaska i det hele tatt. Vi får lurt henne oppi badestampen, og noen ganger har det vært spesielt spennende å dusje sjøl. Så for å holde den spenninga litt ved like... tenkte jeg...

Skrevet

Joda, og 1-åringen min også holder i dusjen sjøl. Men i det siste har 4-åringen vært veldig vanskelig å få vaska i det hele tatt. Vi får lurt henne oppi badestampen, og noen ganger har det vært spesielt spennende å dusje sjøl. Så for å holde den spenninga litt ved like... tenkte jeg...

Så det er mer spennende å dusje sjøl når dusjen henger på veggen enn å dusje sjøl når man holder dusjen sjøl?

Tror det er noe her jeg ikke fatter, men jeg var noe voldsomt på fylla i går så jeg får bruke det som unnskyldning. ;)

Skrevet

Så det er mer spennende å dusje sjøl når dusjen henger på veggen enn å dusje sjøl når man holder dusjen sjøl?

Tror det er noe her jeg ikke fatter, men jeg var noe voldsomt på fylla i går så jeg får bruke det som unnskyldning. ;)

Undres litt med deg jeg. Alle mine har i hvertfall syntes det var _mye_ mer gøy å få holde dusjen selv enn å ha den hengende på veggen. Vi har så godt som alltid hatt dusjhode man kunne skyve opp og ned slik at det kunne stilles i barnehøyde, men likevel _langt_ mer moro å holde selv ja. ;-)

Skrevet

Undres litt med deg jeg. Alle mine har i hvertfall syntes det var _mye_ mer gøy å få holde dusjen selv enn å ha den hengende på veggen. Vi har så godt som alltid hatt dusjhode man kunne skyve opp og ned slik at det kunne stilles i barnehøyde, men likevel _langt_ mer moro å holde selv ja. ;-)

Ja, det er det jeg også mener.

ringerikskringla
Skrevet

Ja, det er det jeg også mener.

har 2 jenter på snart 3 og 6 år og begge dusjer.har ogso dusj hvor vi kan regulere høyden men de får panikk om den blir hengt opp.de vil holde selv,og det går kjempe greit.

jeg bare hjelper de og vaske håret

Skrevet

Ja, bare glem det!

Jeg er nå interessert i om det finnes - du skjønner ikke hvorfor. Spiller det noen rolle?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...