Gå til innhold

Rart spm.

Anbefalte innlegg

Gjest Tullsa23

lurer på noe, har bipolar, er det noe "fare på ferde" når man blir enooormt kåt samtidig som man er veldig irritabel, slik at irritasjonen bare brenner under huden, samtidig som man bare er i dårlig humør og lei seg, samtidig som man ikke sovner og bare vil dra på treningsstudio kl 3 på natta, bare at det er stengt, samtidig som man bare er så KÅT, samtidig som man vil skjelle ut folk. Slurva med lamictal pga kvalme og har så lyst til å selge huset så jeg kan ta fettsuging fordi jeg har sånn gammelt zyprexa kvaps på den, men så er kroppen min bare sinnssykt fin og sexy, treng bare ha bort den magen. Eller har bare min ustabile og umodne trekk p.struuktur(hva nå enn det er??) brutt ut akutt eller har jeg bare kjærlighetssorg? Besatt av han nå, vil bare se HAN, men han bare pulte meg og bare ignorerer meg etterpå, men jeg er sikkert bare dårlig i senga eller rar når jeg har taletrang på natta fordi jeg undrer meg over ting, er det derfor eller flørter han med ørten andre jenter samtidig som meg ÅÅ! hadde alt roa seg inni meg om han bare kom tilbakE? faen vil på trening men er så kåt og er på gråten. hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/237941-rart-spm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...