østens perle Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hei! Noen her inne som venter på Thai-barn? Vi fikk tildelt en liten jente i slutten av mai. Hun er 8 mnd nå. Har en gutt fra Thailand fra før:-) 0 Siter
grot Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Heisann. Gratulerer så mye med tildeling av den lille jenta!! Nei vi venter nok ikke thaibarn men har en gutt på 4 år fra Thailand. Han var også bare en liten tass på 7 mnd ved tildeling. Men vi ventet ti lange mnd på henting, så ved henting var han 17 mnd. Nå er han storebror til en egenfødt gutt på 17 mnd, så det er hektiske tider i heimen:-) Håper virkelig det skjer ett eller annet i forhold til ventetider og Thailand slik at dere slipper å vente så lenge før dere får lillesøster i hus. 0 Siter
fillolin Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Heisan! Gratulerer med tildelingen! Den hadde jeg ikke fått med meg. Vet sånn omtrent hvordan du har det om dagen - vi fikk tildelt ei jente på 8 måneder i slutten av mars. Nå lengter og venter vi veldig på å få hente henne hjem.... Hvis du har lyst på kontakt med en medventer, kan du gjerne sende meg en en mail, på [email protected] Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.